fredag 5. oktober 2012

HELG OG

..... snart høstferie!!!

Tenk så er fredagen her igjen!!!
Skulle hatt et innlegg om gangen i dag, men jeg mangler en hylle og litt pynt der.
Så det innlegget for komme etter ferien!

Etter bare noen få timer på jobb nå. Så har jeg faktisk høstferie!!!
Det er 3 år siden sist, og skal bli så deilig!!!!
Kjenner at det blir nydelig og lade opp batteriene, som nå føles ganske så oppbrukt!!

I morgen drar jeg og søstra mi til Oslo. Det blir min første jentetur i voksen alder!!!
Jeg har ikke hatt behov og prioritert det før nå. Og årene de går, og går..... (22 år ;))!!!)
Det er så lenge jeg har hatt følge med min mann!!! Han har reist mye både med jobb og på gutteturer opp igjennom. Det har vært jeg som har vært hjemme med ungene, men nå føler jeg at jeg også har lyst på et lite pusterom fra husmorrollen!!!

Vi skal kose oss, shoppe litt, spise, drikke vin, sove på hotell og på Showgirls!!! Det gleder jeg meg veldig til!!!!

På mandag drar jeg på en lenger ferie med familien. Vi skal til Kypros!!!!!
Og der skal vi være i hele høstferien!!!
Turkist hav, hvite strender, sol og sommer!!!
Jeg gleder meg!!!!

Men først er det fredagskveld med taco, Norske talenter litt snop og litt mer pakking!!!

Ha en strålende helg alle sammen!!! Og til dere som er like heldige som meg, -

Ha en strålende HØSTFERIE!!!

Varm klem fra Anne-Marit
 som er så glad for de superkoselige kommentarene fra dere mine fine bloggvenninner!!!!
Jeg setter stor pris på hver eneste en!!!!





6 kommentarer:

  1. GOD FERIE!!! Det har du virkelig fortjent, sånn som du står på!
    Jeg har aldri vært på Kypros, men om bildet er fra hotellet deres så tror jeg nok dere kommer til å få det superfint. :)
    Kos deg masse med sol, varme, bad og god mat og vin!:)

    SvarSlett
  2. Så koselig med jentetur:)

    Kos dere masse!
    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Å skjønne du!
    Kose deg massevis....
    Vel fortjent.
    Gledelig helg da....

    Klemmer for hele ferien!
    Camilla.

    SvarSlett
  4. Hei og hå!

    Heldiggris som skal på syden tur!!
    Og til Oslo!!
    Håper du får en knall ferie Anne Marit
    :) det fortjener du da!

    Ønsker deg en super ferie og en knall lørdag.
    klem fra meg :)

    SvarSlett
  5. Håper du har hatt en fantastisk tur!!! Hørtes bare helt nydelig ut!! Klem Mette-Mari

    SvarSlett
  6. Det så bare helt fantastisk ut. Husker vi var på Kypros da ungene var små, men det begynner å bli noen år siden. Sikkert mye som har forandret seg siden da:)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.