onsdag 3. oktober 2012

Hei på dere alle

mine kjære bloggvenner!!

Her er jeg igjen!!! - Dagene flyr.... Og jeg ser at det snart er 1 uke siden mitt siste blogginnlegg,
men jeg har lest deres blogger da iallefall, og kosa meg med det!!!
Jeg skulle tatt bilder av den lyse nymalte gangen vår, men har ikke kommet så langt...
Skal se om jeg ikke kan få gjort det i morgen! Er ikke helt ferdig med og henge opp ting der enda, og pynte og gjøre det koselig!!! Men det må gjøres en av de nærmeste dagene!!!

Hos oss er en ny uke godt igang. Andreas har vært syk noen dager nå. fryktelig vondt i hodet og halsen.
Håper ikke han smitter oss andre, for nå skal vi snart dra på ferie!!!

På mandag bestemte jeg meg for og stresse litt ned. Har vært fryktelig stressa i høst.
Har mye og gjøre hele tiden, men nå har jeg bestemt meg for

OG GJØRE DET JEG SKAL OG MÅ, -
MEN IKKE STRESSE SÅ!!!!

Og det funker veldig fin!!! Har fått ryddet litt mer i skap og skuffer, hatt besøk av ei herlig venninne, som kom på besøk i går, så godt og være der for hverandre i en tøff hverdag!!! Det ble kakao og tente lys rundt kjøkkenbordet, før sofaen og tv kvelden på TV2!

I dag skal det ryddes litt mer, vi skal på konferansetime med Andreas, og jeg skal pakke!!!
For nå nærmer det seg både Oslotur og sydentur!!!

I dag øser regnet ned her hos oss. Jeg koser meg på jobb, med mye pc arbeid, mange nye varer som skal legges inn i datasystemet! Har laget med meg kyllingsalat til lunsj, og snart skal jeg lage meg en stor kopp kakao!
Så her skal jeg kose meg!!!

Ha en fin høstdag der du er og ta med deg dette på veien...........

Glem gårsdagen - den har allerede glemt deg.

Ikke stress mht morgendagen - du har ikke engang møtt den.

I stedet skal du åpne øynene og hjertet for en virkelig dyrebar gave

Dagen i dag


Varm klem fra Anne-Marit
til dere alle






4 kommentarer:

  1. HEI SØTE ANNE-MARIT !
    JA DET ER VIKTIKT Å ROE NED INNIMELLOM!HER ER VI OGS SMITTET AV HODE VERK OG SÅR HALS...HÅPER IKKJE FLERA HOS DERE FÅR DET!
    BILDE DITT VAR HELT FANNTASTISK!
    ØNSKER DEG EN STRESS FRI DAG!
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  2. Hei vennen. Koseligt bilde. Gleder meg til å se gangen din. Den ble sikkert lys og fin. Kos deg på tur og håper dere holder dere friske. Klem fra Liv.

    SvarSlett
  3. Det er så sant Anne-Marit. Jeg tenker ofte på det- Vi må leve i nuet og kose oss. Ha en fin regnværsdag, og kos deg på ferie hver eneste dag!

    SvarSlett
  4. Å skjønne Anne - Marit!
    Så fint du skriver og så viktig å stresse ned....
    Glede deg til tur, kommer til å bli godt det tenker jeg.
    Takk for dine koselige spor hos meg...blir så glad må vite!

    Ha en koselig ettermiddag.
    Klem på dig søde!

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.