onsdag 17. oktober 2012

En uke på Nydelige Kypros

Hei alle dere fine bloggvenner!!!

Her er jeg igjen!!!
Med toppladet batterier, etter en kjempedeilig ferieuke på Kypros!!!
Sol, sommer, 29`i skyggen og mange og 20`i vannet, alt for mye god mat og desserter og et topp reisefølge!

Det var vært veldig godt med en ferie, siden vi bare hadde 1 uke ferie i sommer.
Det har vært godt og ta en pause fra hverdagen, tidsklemma og alt som henger over meg hver dag.

Nå har jeg fått ladet batteriene, og er veldig klar for den store førjulstid som snart er her.
10. november åpner vi dørene til julebutikken hos oss.
Og mye skal gjøres før det, både på jobb i butikken og her hjemme.
Små opp pussings prosjekter skal gjennomføres her hjemme før Andreas feirer bursdagen sin i slutten av november.
Og i butikken skal julevarer prises og settes på plass. Pepperkaker, gløgg og julebrus skal kjøpes inn til åpningen og juletreet skal pyntes
Gleder meg veldig til det!

Jeg er så heldig og ha masse god hjelp i Ida som jeg har ansatt hos meg. Hun er svigermor til en av mine beste venninner.
Hun er kjempeflink og så snill og god. Hun har pakket ut og priset mange nye varer,
mens jeg har ligget på stranda!! Jeg er veldig glad i Ida, også så glad for at hun trives så godt hos oss!

Nå koser jeg meg hjemme om kveldene. Ser på tv og nett tv, for den tv slave som jeg er, har jeg mye og ta igjen etter 1 uke borte fra tv skjermen ;))))
4 kofferter med skittentøy, er snart vasket og sommer tøyet ligger på plass i skapet igjen.
Der skal det få ligge til en ny sommer kommer, og en ny uke på Kypros venter neste høstferie.















Prinsen min

Prinsessa mi


For det har vi bestemt oss for, - dit skal vi igjen til neste år!!!



Sov godt alle sammen. Varm klem fra Anne-Marit.



3 kommentarer:

  1. Ser ut som dere har kost dere!
    Masse fine bilder :)

    29 grader i skyggen ja, hadde vært noe istedet for
    Island her med -3, Brr!! hehe
    Men høsten er jo også bare nydelig da :)

    Ønsker deg en fin torsdag!
    klem

    SvarSlett
  2. Å velkommen hjem skjønne du!
    Har faktisk tenkt på dere i varmen ja....å det er så godt å lade batteriene slik og det smaker ekstra godt å reise på denne tiden.
    Så deilig at det var så varmt da!
    Flotte bilder....drømme,drømme...vi skal reise i vinterferien til Lanzarote....der er så vakkert om vinteren.
    Halve ferien er jo å glede seg...hi,hi.
    Kos deg i butikken,sikkert super masse fine juleting tenker jeg.

    Smil og god klem
    Camilla.

    SvarSlett
  3. Det så helt fantastisk ut. Husker vi var der med ungene når de var små, men det begynner å bli noen år siden.Mye har nok forandret seg siden da;)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.