mandag 17. september 2012

Nyheter

I dag må jeg viser dere noen av de nye fine høstvarene vi har fått inn i butikken.
Varene får du også kjøpt i nettbutikken vår  www.amdesign.no
(Hvis noen lar seg friste ;)))

Hos oss skinner høstsola i dag. Det er en skarp og klar luft.
Hadde vært deilig og tatt joggeskoene fatt etter jobb.
Men det får jeg ikke tid til i dag. Jeg skal nemlig rett på messe etter
jobb, og ta ut varer for VÅREN 2013 :)))) - Gleder meg!!!

Når jeg kommer hjem blir det jakting på kjærligheten! -
Ja, ikke for meg altså, for jeg har funnet min drømmeprins.
Men for de som ønsker og bo på gård og følges av et tvteam hele høsten!!!
Så da er det bare og skru over til høsten igjen. Legge seg under teppet og bli underholdt!!!

Ha en fin mandag alle sammen!!

Og tusen, tusen takk for veldig koselige kommentarer fra dere. -
BLIR SÅ GLAD!!!













Varm klem fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. Så mye flott du har fått inn!:) Det må være så gøy, selv om du skal selge det videre så blir det litt julaften når du får pakke opp så mye fint. :)

    SvarSlett
  2. Ååååå så masse fint du får. Gleder meg til å se alt. Klem.

    SvarSlett
  3. Likte veldig godt de brødboksene, synd jeg har en allerede.... Har reklamert bitte litt på bloggen min for deg idag, hi,hi..

    SvarSlett
  4. HYL!! Nå ble jo ønskelisten min hos deg MYYYYYYYYE lengere! Jeg må definitivt ta meg en tur snart!

    Klem C

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.