lørdag 15. september 2012

Modell for en dag

I dag har Marie vært modell for klær fra www.amdesign.no
Veldig stolt av den nydelige jenta vår!!!
Og bildene ble så fine!!
Viser dere et av de her. De blir lagt ut i nettbutikken i morgen og på mandag.

Ellers har vi hatt noen fantastisk bra dager i butikken. Utrolig gøy!!!
Veldig koselig når en hel gjeng med klubbjenter tar turen ut til meg i butikken på en fredagskveld.


Og det er ikke første gangen denne syklubben med flotte voksne damer gjør det!!!
Nye høstvarer strømmer inn og ut døra hos oss!!! Og fra nettbutikken kommer det mange bestillinger.
Så jeg pakker og sender og oppdaterer så fort jeg kan!!!

I kveld etter jobb har vi kosa oss med taco og "Skal vi danse" og God kveld Norge".
Nå blir det litt blogglesing, Før jeg finner veien i senga!

Fri i morgen! Det blir deilig!!!
Oppladning til en ny uke!

God natt til dere alle sammen!!!

Stor varm klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Fiine jenta, blir nok ikke første jobben som modell;)

    SvarSlett
  2. Å så vakker jente du har!
    Og det nydeligste sjal......
    Så koselig å få besøk i butikken.....
    Høsten er nå koselig altså...håper bare på litt sol snart..hi,hi.

    Goood søndag du vakre!
    Klem på klem
    Camilla.

    SvarSlett
  3. HEI:)
    SÅ VAKKER JENTA !
    ØNSKER DEG EN FIN DAG:)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.