tirsdag 4. september 2012

Mimre



Litt.... I dag viser jeg flere gode minner. Maria figuren stod på skapet hos bestemor da jeg var liten, nå står den i skapet hos meg. Jeg synes den er så nydelig. Hvit og blå, ikke så stor. Det er noe mildt og godt over den.
Den største krystall vasen har jeg arvet etter farmor. Den lille vasen fant vi her i huset. Den er veldig gammel. Og krystall skålen med lokk er et kjært minne etter farmor. Den har jeg alltid synes har vært så fin. Og det forstod nok farmor, for en gang jeg var på besøk hos henne, mens hun forsatt bodde i huset sitt, sa hun at den skulle jeg ta med meg hjem.
Gjett om jeg ble glad. Disse tingene er kjære minner, og jeg er litt ekstra redd for de. Så derfor får de stå inne i skapet i stua. Men det er glassvinduer og glassdør i skapet, så jeg ser tingene stå der og "smile" til meg hver dag, og minner meg om min kjære bestemor og farmor som jeg savner stor og som jeg var så glad i.

Klem fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. Nydelige ting.
    Er så gøy å ha noe som kommer fra mennesker man er glad i, da setter man ekstra pris på det.
    Ha en fin fin dag Anne-Marit :)

    Klem Klem

    SvarSlett
  2. Så fine ting Anne Marit. Det er moro å ha ting som minner om noen en er glad i.

    SvarSlett
  3. Å så godt å ha sånne nydelige minne ting!
    Jeg har også fått endel småting etter min kjære mormor som døde da jeg var 17 år.Alle de andre besteforeldrene mine var allerede død før jeg ble født,men jeg arvet navnet mitt etter farmoren min som også var kreativ og elsket blomster!
    Jeg har en skjønn Maria som stod på mormors soverom....så fint å kjært å ha.
    Skjønner godt at du er glad i disse tingene.
    Nydelig.
    Her er formen litt bedre i dag;)
    Goood klem
    Camilla.

    SvarSlett
  4. Så gode minner å gjemme i hjerte sitt, og dele med oss! Nydelige var de!! Tusen takk for alle de koselige,varmend hilsener inne hos meg. Du er så god du!! Ønsker deg en flott uke videre og håper kroppen føler seg bedre! God klem

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.