mandag 24. september 2012

Loppene


Fant denne nydelige lille porselens mugga
og den fine skålen fra PP.




En nydelig krystallskål


En litt større krystallskål, som jeg bet. 50,- kr. for!!!
LYKKE



Jeg er veldig glad i disse gamle flaskene


Den ene flasken er grønn, og har måleenheter.


Fant også denne nydelige gamle asjetten. Den er også fra PP, og passet jo perfekt
til den gamle koppen som jeg er så glad i, som jeg fant på loppis for et par år siden! 



I tillegg fant jeg en ROSA stol!!!
Den skal jeg blogge om i morgen
+ et opp pussing av gangen!



Nå har jeg satt meg godt til rette under teppe.
Har tent mange stearinlys og laget meg en kopp kakao.
Venter spendt på Jakten på kjærligheten.

Og tenker på at i dag er det 3 mnd. til JULAFTEN!!!!
Ha en fin kveld dere også!!! Klem fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. Å så masse flotte loppefunn ♥ Det er LYKKE det :)
    Kos deg videre med kakao og med kjærlighet på Tven;)

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Å sååå masse fint du har kjøpt på loppis.....heldige du!
    Må du kose deg med en vakker ukestart.

    Klem på dig søde!
    Camilla.

    SvarSlett
  3. Så fine ting du fant Anne Marit, var det ikke gå å se hos skrot Tor . Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Så fine de flaskene dine var. Og tallerken passet perfekt til koppen din. Klem fra Liv.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.