torsdag 6. september 2012

Inspirasjon på en gråværsdag








6 kommentarer:

  1. Herlige bilder. Likte godt tekstilene. Klem.

    SvarSlett
  2. Å dette var fiiint!

    Kos deg videre.
    Her er surt og regn i dag-guttaboys vil være inne med mor!Hi,hi.

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  3. Superdupre bilder! Har en tekstilserie som er veldig lik denne. :) Veldig fornøyd med det.

    SvarSlett
  4. Ååååååååå så fine bilder!! Me like :)

    God klem C

    SvarSlett
  5. Hei snille gode Anne Marit vennen :)

    Sååå fine bilder hos deg :) Dette var bare så nydelig :) Så lyst og lett, og så naturlig :) Jeg likte så godt det skiltet/plansjen som står på den hvite krakken på det nederste bildet :) Er det noe du selger i butikken din..? Fikk såå lyst på den ;)

    Tusen tusen takk for såå kjempesøt hilsen hos meg, vennen :) Så snill du er :) Jeg setter så pris på så gode ord :) Og jeg setter så pris på deg :) Du legger alltid igjen så kjempekoselige hilsninger som virkelig varmer hjertet :) Tusen tusen takk :)

    Her har det også blitt veldig ruskevær i kveld, så frister veldig med en kopp varm kakao her og :) Har lagt i ovn, og tent litt lys, koselig med slike høstkvelder da man kan kose seg inne :)

    Ha en fin kveld, vennen, og ei koselig helg :)
    Klemmer Lisa :)

    SvarSlett
  6. Nyydelig ♥ Flink du er

    Klem Bente

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.