tirsdag 11. september 2012

Hei på dere

her er jeg igjen!!!
Helgen gikk kjempefort, for det var så mye koselige som skjedde!!!

I går var det tidlig opp igjen, ungene på skolen og Stian og jeg på jobb.
Etter jobb laget jeg hjemmelagde kjøttkaker til middag. Stian og Andreas dro helt til Heddal på fotballkamp.
De dro kl. 16 og kom hjem kl. 22!!! Godt de ikke må dra så langt hver gang de spiller kamp!!!
Jeg fikk tatt ukehandelen i går kveld, også kosa jeg med kakao og bondejakt på kjærligheten,
71`nord og Asbjørn. Hvis en latter forlenger livet, vil jeg bli over 100 år, med 1\2 time med den gale mannen hver uke!!!!

I dag er det et skikkelig ruskevær hos oss. Det blåser og regner fra alle kanter.
Jeg har laget pastasalat til lunsj som blir med på jobb i dag.

Nå koser jeg meg med frokost, God morgen Norge, en kopp te og blogging!
En fin start på dagen!




Ha en fin tirsdag alle sammen og tusen takk for at dere titter inn til meg, og legger igjen mange kjempekoselige spor etter dere!!! Blir veldig glad!!!

Klem fra Anne-Marit :)

8 kommentarer:

  1. GOD MORGEN ANNE -MARIT :)
    UFF JA REGNET BØTTER NED HER OGSÅ ....
    SÅ DA VAR DET KOSELIGT Å TITTE INNOM DEG Å SE DI FINE BILDENE DINE !
    FIN DAG TIL DEG !
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  2. Hei Anne Marit. Et skikkelig høstvær er det idag ja. For noen fine lys du hadde og den balja med blomster på. Kjempefine. Kos deg i høstværet.

    SvarSlett
  3. Koselige bilder!!
    Deilig å kose seg på morningen med varm drikke og god morgen norge når det er sånt ruskevær. Selv våknet jeg opp med forkjølelse idag, veldig glad for at jeg har fri idag for å si det slik, så jeg kan bare ligge å slappe av hele dagen :)

    Nyt kvelden,
    Klemmer fra Jatte

    SvarSlett
  4. Så koselige bilder,de smårosete t-lys holderne var super søt ♥
    Hørtes ut som en perfekt start på dagen :))
    Så masse lekkert du har i nettbutikken din,vært innom flere ganger :))ME LIKE ♥
    Legger linken din på siden på bloggen min :)

    Klem Bente

    SvarSlett
  5. Hei fine snille vennen :)

    Så herlige bilder :) Nydelig rosa, hvitt og blått :)
    Så flinke de er som dro så langt på fotballkamp :) Er så moro da de har en idrett de liker, eldstejenta her er også med på fotball :)

    Så flink du er som har laget hjemmelagde kjøttkaker, vennen :) Det er godt det :) Og så godt som det lukter :) Nam..nå ble jeg sulten :)

    En herlig tv-kveld du hadde også :) De tv-programmene er jeg så glad i og :) Søskenbarnet til Thomas var faktisk med på bondejakten, men han røyk ut nå på mandagen ;) Jeg fikk ikke medm med Asbjørn Brekke, men det bare må jeg få med meg neste gang, for han er så morosom :) :)

    Tusen tusen takk for så kjempesøt og koselig bursdagshilsen, snille vennen :) Så snill og god du er :)Er så glad for at jeg har fått en så god venn som deg her inne :)

    Ha en kjempefin dag, og kos deg masse, gode vennen :)
    Klemmer Lisa :)

    SvarSlett
  6. Vakre bilder!!

    Ønsker deg en fantastisk fin dag!!!
    Klem

    SvarSlett
  7. Fine bilder og høres ut som du har en herlig kosedag :))

    SvarSlett
  8. Tusen hjertelig takk for superkoselige kommentarer alle sammen!!!
    Heldig er jeg, og glad og rørt blir jeg :)))
    Mange varme klemmer tilbake til dere alle fra Anne-Marit:))

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.