torsdag 20. september 2012

Gleder meg ....

Om ikke lenge skal jeg på min første jentetur på 22 år!!!
Jeg og søstra mi drar til Oslo og skal se Showgirls, shoppe, spise god mat og sove på hotell!!!
Gleder meg SÅ!!!!!!

Og ikke nok med det, dagen etter drar Stian, ungene og jeg sammen med gode venner 1 uke til Kypros!!!
Det skal bli helt nydelig!!!

I sommer hadde vi bare en uke ferie, det er veldig lite og gå en lang høst og vinter i møte med.
Men nå skal vi lade batteriene.

Turkist hav, hvit sand, sol, sommer FERIE OG TID TIL HVERANDRE!!!!


JEG GLEDER MEG!!!!

5 kommentarer:



  1. Å så herligt !
    kos dere max!
    KLEM FRA ELI:_)

    SvarSlett
  2. Høres jo helt herlig ut. Du må kose deg både med jentetur og ferie. Mens, vi her hjemme har høst. :) Har nettopp lagt ut et høstlig innlegg. :)

    SvarSlett
  3. Å, det hørtes herlig ut ღ
    Jentetur og sydentur hadde
    vært midt i blinken nå
    kjenner jeg :)) Skjønner
    godt at du gleder deg....
    Masse fint du har fått inn,
    likte så godt den hvite vesten
    lengre nede her og supersøte
    den rosa brødboksen ღ Ønsker
    deg en fortsatt fin helg, klem
    fra Mette :)

    SvarSlett
  4. Å så heldig dere er som sal til syden...
    kunne ønske det var meg!
    Så mye gøy som skjer frem over da,
    det er moro å ha noe å glede seg til:)

    Ønsker deg en super søndag!
    Klemmer ♥

    SvarSlett
  5. Åhhh så gøy å ha noe å se frem til, det unner jeg deg veldig :)
    Vi sees t uka :)

    Klem til deg vennen :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.