fredag 7. september 2012

Fredag

Tenk at det er fredag igjen da!!!
Ungene har allerede gått 3 uker på skolen.
Og vi har kommet en uke ut i september.

Jeg startet uken med og knyte på meg joggeskoene, og kom så godt igang!
Så våknet jeg opp på onsdag, så forkjølet. Så onsdag og torsdag kveld har jeg ligget på sofaen etter jobb.

I går fikk jeg skikkelig høstfølelsen. det var mørkt og det pisket regn på ruta.
Da kosa vi oss med kakao og mye bra på Tv.

I dag kveld skal vi være sammen med gode venner, i morgen har jeg fri. Og jeg og Marie skal på
på shopping. skikkelig mor/datter dag. Gleder meg!
Blir ikke så ofte det nå lenger, som jeg jobber så mye i butikken vår.
I morgen kveld skal jeg til søstra mi i jentebursdagsfest!!! Gutta hos oss drar en tur på hytta vår i morgen ettermiddag.

Så denne helgen er fylt med masse koselig og sosialt for oss!!! Søndag skal jeg kose meg og lade opp til en ny uke! Og se reprisen av "Skal vi danse" som begynner i morgen!!!

Ønsker dere alle en en kjempefin fredag og god helg til dere alle!!!

Tusen hjertelig takk for superkoselige kommentarer her på bloggen min.
Jeg blir så rørt og glad, og setter stor pris på hver eneste en!
Veldig, veldig koselig og få så mange gode nye venner!!


Stor varm klem fra Anne-Marit

6 kommentarer:

  1. Hei hei.
    Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg.
    Hørtes ut som en kjempe trivelig helg du har i vente.Gøy med slike helger som er spekket med kos.Gleder meg også til skal vi danse premieren. Mange gøye som er med denne gangen syntes jeg:-)
    Ønsker deg en strålende helg.
    Klemmer fra Ine

    SvarSlett
  2. Hei:))
    fultt programm :)
    men så masse gøy :)
    kos deg max !
    klem fra Eli:))

    SvarSlett
  3. Så kos du stakk innom og la igjen en så oppmuntrende kommentar ♥
    Nydelig bord du viser her :) Den lysegrønne fargen er min ynglings grønnfarge også,jeg har den på en krakk og bordet på verandaen :)Så du nevnte det i et innlegg tidligere :))
    Ha en fin helg :)

    Klem Bente

    SvarSlett
  4. Hei fine snille vennen :)

    Det høres ut som en kjempekoselig helg du har i vente, vennen :) Og jeg er helt enig, ukene går så fort.

    Så koselig med jenteshoppingtur :) Det er artig med slike turer :) For både liten og stor :)
    Og så moro med jentebursdagsfest! :) Det høres jo veldig moro ut :)
    Kos deg masse i helga, fine vennen :)
    Her skal minstemor i bursdag i morgen, og så skal vi ta en badetur på søndagen :)

    Mange mange klemmer til deg, vennen :)
    Klemmer Lisa :)

    SvarSlett
  5. Å for en koselig helg i vente!
    Jeg og skal på jentebursdag til min søster i morgen...hi,hi.
    Riktig goood helg da

    God klem
    Camilla.

    SvarSlett
  6. Kos deg veldig masse! Det bildet der var bare helt knall. I LOVE IT! Kos deg med snuppa og hos søstra i morgen.

    Varm klem C

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.