fredag 14. september 2012

Fredag, helg og ....

HØST!!!!

Den er virkelig her!!!
I går var det bare 2 grader når vi stod opp, og Stian måtte skrape rutene på bilen!!
På tide og rydde i garasjen kanskje??? ; ))

Jeg er igang med høstens prosjekter! Tar på joggeskoene så ofte jeg kan, rydder så fort jeg får tid,
maling til flere prosjekter er i hus og jeg ikke minst, jeg koser meg under pleddet med masse tente lys
og mange bra programmer på TV!!!

I dag jobber jeg i butikken fra 10-19. Etterpå skal jeg hente ferske reker, og så blir det "Norske talenter" og "Senkveld", før jeg stuper i seng!!! For i morgen er det tidlig opp igjen og på jobb!!!

Søndag har jeg fri, og skal sove leeenge! Er også så "gamnmeldags" at jeg lager søndagsmiddag ; ))
Tror det blir flesk og duppe denne søndagen. Om ettermiddagen skal vi i kirken, da er det duket for
presentasjon av årets konfirmanter!!!
At jeg er mamma til en konfirmant til våren, er ikke til og tro!!! Den tida har gått fryktelig fort!!!

Vi er allerede godt igang med planleggingen!! De som kjenner meg godt er ikke overrasket ; ))
Lokalet og mat er best. servietter kjøpt inn. Bunaden til frøkna er oldemoren hennes ferdig med og brodere nå, så den skal leveres til montering.
Talen er tenkt på, bordkort og invitasjoner også!!
Marie vil at farene skal gå i hvit og rosa. Det er mamma`n veldig fornøyd med!!!
Lista er lang for alt som skal gjøres!! Så det gjelder og starte tidlig!!!

Vi har fantastiske dager i butikken!!! Utrolig GØY!!!
Hit kommer klubbjenter på tur, og folk fyller bilene og kjører til oss for og handle!!!
Jeg blir så glad!!!
Og høstnyhetene strømmer inn her hver dag!!! Så i dag måtte Marie hjelpe meg med og pakke ut varer!!
Veldig kjekt at jenta vår er så stor og flink da!!!
gutta er på Dyrskuen. der koser de seg nok, ser på maskiner, kjører karuseller og spiser popcorn og sukkerspinn!!!

Ha en fin fredagskveld alle sammen!! Og tusen takk for så koselige kommentarer til meg!!
Det er så koselig og varmer langt inni hjerterota <3


Klem fra Anne-Marit 

1 kommentar:

  1. Hei på deg :)
    Her går det unna ...
    flinke du !
    komfirmant ja plutselig så er di voksne disse søte små:)
    gøy med masse nye varer:)
    fin helg til deg !
    klem fra Eli:)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.