søndag 23. september 2012

En helg er over

Og jeg er klar for en ny uke!!!

Jeg har hatt en veldig fin helg!!!
Jobbet på fredag, handlet etter jobb, og kosa oss med pizza og Norske talenter alle 4 på kvelden!

Lørdag hadde jeg fri!
Da dro jeg og ei venninne på loppis og til Skrot Tor. En brukthandel i Skien.
Vi hadde ikke vært der før, så det var veldig spennende, og vi hadde gledet oss lenge!!!
Det var utrolig mye der!!!! 3 etc. fylt til raden av alt mulig!!!
Her var det bare og ta seg god tid på leting etter små og store skatter!!!

Og noen fine skatter fant jeg. De skal jeg blogge om i morgen!!!!
Etter vi hadde spist lunsj og kosa oss, dro vi på loppis. der fant jeg også noe fint!!
Dere skal få se i morgen!! :))
I går kveld spiste vi bakte poteter og så på "Skal vi danse"!
Det er det verste tv programmet Stian vet, - mens jeg koser meg med god underholdning, kjendiser i flotte kjoler og paljetter!!!

I dag har jeg sovet kjempelenge!!! Utrolig deilig!
Jeg har fått gjort litt husarbeid, laget middag og dessert og kosa meg, slappa av, sett på tv, og
ladet opp til en ny uke.
Den håper jeg ikke blir fult så hektisk som den jeg legger bak meg nå.
Det har vært veldig full fart både på jobb og hjemme.

Ha en fin uke alle sammen, og tusen takk for kjempekoselige kommentarer fra dere her på bloggen!

Blir så glad :))

Her får dere bilder av noen nydelige roser jeg kjøpte til helgen :)





Ha en fin uke alle sammen, og tusen takk for kjempekoselige kommentarer fra dere her på bloggen!

Blir så glad :))

Her får dere bilder av noen nydelige roser jeg kjøpte til helgen :)

Klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Høres ut som en kjempefin helg - gleder meg til og se loppisfunnene dine :)

    Ha en fin ny uke, jeg blir "gressenke" frem til Onsdag - så får prøve å kose meg alene litt.. blir nok mye blogglesing ;) hehe

    Klem Jatte :)

    SvarSlett
  2. Høres ut som om du har hatt en kjempe fin helg,
    og det er flott :)
    Gleder meg jeg også til å se funnet av loppis, hihi!
    Alltid moro med loppemarked. Kan finne masse flotte ting der.

    Ønsker deg en fin uke, og en fin mandag :)
    klemmer

    SvarSlett
  3. HERLIG HELG !
    NYDELIGE ROSER:)
    GLEDER MEG TIL Å SE LOPPENE !
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.