lørdag 1. september 2012

1. September

Da har Stian hatt butikk åpning, det kom mange kunder, det ble en god handel og nydelige blomster til gutta!!!
Veldig stolt kone som sitter her nå!!!
Jeg har også hatt en veldig bra dag i min butikk. En god start på september!!!
Vi har en spennende høst foran oss, det er jo dette vi skal leve av!!!

Her flata vi rett ut etter jobb! Andreas ser på MgP Junior på tv stua oppe, jeg ser på Tv2 sitt 20 års jubileum nede, Marie er på jentekveld og den flinke mannen min har tatt seg en liten luftetur! Vel fortjent!!

Ha en fin lørdagskveld alle sammen.
I morgen er det søndag og FRI!!!! Det blir godt!!

Tusen hjertelig takk for kjempesøte kommentarer her på bloggen min.
Jeg setter pris på hver eneste en, og jeg blir så rørt og glad, for at dere tar dere tid til det.
Veldig koselig med så mange nye herlige blogg venner!!!

Stor varm klem fra Anne-Marit.

Noen bilder til dere av de nydelige blomstene jeg kjøpte i går!









4 kommentarer:

  1. Så nydelige blomsterbilder :)
    Høres ut som om dere har hatt en strålende dag...så gøy med åpming av ny butikk :)
    Nyt resten av helgen, skjønne deg :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder av nydelig blomst :)
    Gratulerer med åpning av butikk også da, høres ut som det gikk supert og det er flott :)
    (svarer deg her) Gleder meg masse til du åpner julebutikken!

    God søndag, klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. GRATULERE SÅÅÅ BRA !!
    BILDENE DINE ER NYDELIGE !
    NYYYYT SØNDAGS FRIEN :))
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  4. Så nydelige bilder Anne Marit. Håper det blei en bra åpning.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.