torsdag 9. august 2012

Velkommen til gards!

Tenk at her er jeg oppvokst, langt inne i skogen! Dvs. at bestemor som jeg kaldte "Detta" Og bestefar bodde her. ( Han døde når jeg bare var 3 år) Jeg er vokst opp rett over tunet for denne gamle gården. Denne eiendommen og husene brøyt bestefar og bestemor opp for hånd og med hjelp av hest. Tenk for en jobb! Jeg er odelsjente på denne gården.
Og hadde jeg ikke trives så godt der vi bor, i huset til oldemoren til Stian, kan det nok hende at vi hadde flyttet hit på gården, pusset den opp og startet vårt liv på landet her.
Skal si det er mange barndomsminner som strømmer på, når jeg skriver dette.
Godt og ta vare på og fortelle videre til våre barn.


Tenk hvor mange som har gått ut og inn av denne døra


Nydelige bondefarger


 
Mange gode minner herfra

Ha en god natt alle sammen og sov så godt. Tusen takk for alle de koselige kommentarene fra dere alle nydelige bloggere. Jeg gleder meg over hver eneste en.
Stor god klem til dere alle sammen.

Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Å så skjønt;) Er du heeelt sikker Anne-Marit? Hi, hi..

    SvarSlett
  2. Såå nydelig :)
    - Jeg vil gjerne flytte på landet en dag :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.