torsdag 16. august 2012

Tilbake til hverdagen

Hei Hei alle sammen!

I går startet ungene her på skolen igjen etter en lang og fin sommerferie.
Marie i 9.kl og konfirmant til våren og Andreas i 7. kl. siste året på mellomtrinnet.
Helt utrolig at de blir så store, tida flyr!!!!

Jeg har vasket ut vår firbente sommergjest, og jeg må si det var godt og få bort hår og sikkel. Selv om Boy er verdens søteste og snilleste, så er jeg helt sikker på at vi ikke skal ha hund!!!!

Jeg er superglad for det fine sommerværet vi har hatt nå den siste tiden.
For da fikk vi noen turer med båten og noen deilige dager på stranda, før hverdagen var her igjen, med lekser og trening!

Det hjelper med sol og god badetempratur,( fikk endelig tatt mitt første bad på tirsdag, og det var faktisk veldig deilig!!!)
Føler at batteriene blir ladet opp til en ny og spennende høst. Vi har også noen fine turer og se tilbake på.
En kjempefin uke i Danmark, som var så vellykket at det er best. ny tur samme uke, samme sted med den samme familien til neste år!!! (Gleder meg SÅÅÅÅ)
Vi har hatt fine dager i Dyreparken i Kristiansand, Sommerland i Bø, en fin dag i Risør. En fantastisk bra sommer i butikken vår, med så mange hyggelige kunder, og masse grilling og kos sammen med familie og venner!

Nå skal jeg nyte sol og sommer på ettermiddagene etter jobb denne uka.
Neste uke skal jeg på 3 messer i Oslo. Gleder meg masse til og se på alle høst nyhetene hos leverandørene. Og ta ut nytt vår\sommertøy til neste år!

Uken etter det, håper jeg på og komme igang med høstens prosjekter her hjemme.
Det skal ryddes og males!!! gleder meg til og komme igang med det.
Må benytte de lyse kveldene så godt jeg kan. For nå er det ikke fri før til jul.
Og høstkveldene blir jo kortere og kortere.


Men jeg må si jeg gleder meg til og krype under teppe, med god underholdning på tv og en varm kopp kako også!

Godt vi har de forskjellige årstidene her i landet.
Alltid noe og glede seg til!!!

Ha en strålende dag alle sammen!!!
Her skinner sola, jeg har kosa meg med en rolig stille morgen, med frokost og God morgen Norge!

Klem fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. virkelig koselig det du beskriver. Kos m tente lys og kakao. Flott havbilde.

    SvarSlett
  2. Ja du kan så si Anne Marit.Hverdagen har inntatt oss igjen.Og prosjektene står i kø.Gleder meg til høstvarene kommer.Kos fra Liv.

    SvarSlett
  3. Jeg liker høsten jeg også Anne-Marit, og det er virkelig sant som du sier at hver årstid har sin sjarm;)) Ha en fin kveld under pleddet!

    SvarSlett
  4. Hei fine vennen :)

    For et koselig innlegg :) Du er alltid så postiv og glad, er såå godt å komme inn hit å bare kose seg :)

    Ja, denne sommeren har vært kjempefin :) Gode koselige morsomme minner å se tilbake på :) Og skjønner så godt at dere har bestilt Danmarktur igjen, det er jo bare såå fint der :)

    Jeg og syns alle årstidene har sin sjarm :) Jeg elsker jula, og begynner å glede meg så fort høsten kommer ;) Er ei sååå herlig tid :)

    En dag må jeg bare få besøkt butikken din og, for det tror jeg hadde vært kjempekoselig :)

    Ha en fin fredag og ei fin helg, gode vennen :)
    Klemmer og koser Lisa :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.