onsdag 22. august 2012

Snart høst

Her er jeg igjen.
Dagene går så fort, og jeg ser jo nå at det er lenge siden jeg har gitt lyd fra meg.
Føles bare som det var et par dager siden....

I helgen var vi sammen med gode venner både fredag og lørdag. Og søndag hvilte vi ut, og bare kosa oss her hjemme, og ladet opp til en ny uke!
Merker at skolen er igang, at hverdagen er her, og at vi må tidlig opp!!!
Mitt største problem er at jeg legger meg allllt for sent!!!!!
Så i dag måtte jeg ha meg en middagslur, og det var jammen godt!!!

På mandag var jeg på to messer i Oslo. Kosa meg masse på tur, og best. mange fine varer til butikken.
Jeg rakk også en tur innom Liertoppen der jeg shoppet og spiste kinamat, også klarer jeg rett og slett ikke og kjøre forbi IKEA, så det ble en rask tur innom der også!
Dro innover kl. 09.00 og var hjemme igjen kl. 23.00.

I går var jeg på plass i butikken igjen. Og det var så mange hyggelige kunder som tok turen inn til oss!
De første høst nyhetene fra leverandørene våre er på plass, og i dag kom første levering av høst tøy fra Spicy Vanilla. Veldig mye fint i strikk og deilige bukser.

Det var en spesiell dag for meg og min familie i går. For 3 år siden den 21. august, sovnet mamma stille inn, etter og ha vært kreftsyk i nesten et år. Med mange opp og nedturer.
Vi var samlet her hos oss i går til spekemat..Det har blitt tradisjon at vi samles her den dagen.  Det er godt og være sammen, og ta vare på den lille familien vår. Jeg, Stian og ungene, pappa og søsteren min med mann og to barn. Ja, vi er ikke fler. Jeg har ikke tanter, onkler og søskenbarn. Og mine besteforeldre lever ikke lenger.

I dag har jeg kosa meg i butikken, pakket ut varer og hatt mange hyggelige kunder innom.
Tenk om under 3 mnd, åpner vi julebutikk, tida går så fort!!

I kveld SKAL jeg IKKE legge meg så sent. Og bare kose meg til jeg kryper under dyna.
Godt og hente seg litt inn, etter noen hektisk dager!!

Ha en fin kveld alle sammen og en god natt.

Klem fra Anne-Marit


Denne nydelige tunikaen kom i dag :)




2 kommentarer:

  1. Høres ut som en toppers uke t tross for at det er 3 år siden din mor døde, men så koselig at dere kan samles også minnes henne på en god måte :)
    Skjønner du har samme type "shoppingsko" som jeg har....elsker å innom her og der, også blir jeg aldri lei heller vettø :)
    Gleder meg t å høre om hva du har tatt inn...tipper det var mye fint på messa :)

    Nyt resten av kvelden:)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  2. Regner med at du søver skjønnhetssøvnen din når dette innlegget legges inn. Ha en fin torsdag da, hi,hi..

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.