torsdag 30. august 2012

Min dag :)

I dag har jeg kosa meg veldig!!!!
Har hatt fri i formiddag, og det er ikke så ofte jeg har!
Jeg laget kyllingsalat, så jeg kunne kose meg litt ekstra til lunsj her hjemme i dag.
Og så fikk Marie med seg noe godt til lunsjpausen på skolen.

Andreas dro så blid og fornøyd herfra i dag. Han har blitt trivsels leder i klassen!
En perfekt oppgave for han!!!

Jeg har gjort litt i huset og kosa meg og lest interiørblader og blogger.
Deilig og ha en hel formiddag for meg selv.

Litt nytt, litt gammelt og litt brukt



En liten samling av noen av interiørbladene og bøkene



Er veldig glad i dette konsollbordet.
Og favoritt fargene er hvit, gammelgrønn og ROSA 



Dagens lunsj



4 kommentarer:


  1. Så fin å høre!
    DEILIGT MED SÅNNE DAGER:))
    Jeg har også laget kyllingsalat i dag :))
    natta klem fra Eli:))

    SvarSlett
  2. Åååå så deilig med noen timer helt for seg selv...det er gull verd det :)
    Nydelig konsollbord og alt oppå også, godt å se det er flere som liker litt dilldall :)
    Du har det helt nydelig Anne Marit :)

    Ha en fin fin kveld :)

    Klem klem

    SvarSlett
  3. Hei Anne-Marit :)
    Hørtes ut som en fantastisk dag ღ
    - å så deilig med slike dager....
    Kyllingsalaten så veldig god ut,
    tror jeg må lage med den en dag
    ser jeg :) Likte konsollbordet
    ditt også veldig godt, og herlige
    bilder... Nå skal jeg ta meg en
    liten runde nedover her og se litt
    siden jeg var innom sist... Ønsker
    deg en fin, fin fredag og helg som
    kommer. Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Å så skjønne bilder!
    Nydelig hos deg,jeg er jo også veldig glad i rosa da...hi,hi.
    Så herlig med en formiddag for seg selv,og kose seg litt med god samvittighet.
    Salaten så kjempegod ut.

    Ha en skjønn dag og god helg!
    Klem fra Camilla.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.