tirsdag 28. august 2012

Høsten er her...

Hei på dere!
I dag har jeg skikkelig høstfølelse. Det striregner ute, Jeg har tatt ullkjole på, det blir mørkt kl. 21.
Og i dag var det ikke helt lyst når vi stod opp. Kl. 07. Så nå må alle lampene få nye lyspærer, for nå er det koselig og tenne lampene som står i vinduet igjen!

En annen ting som sier meg at det er høst, er at vi har vært på Gave og interiør messa på Lillestøm i helgen!
Vi har best. inn så mange fine høstvarer til butikken, og klær og tresko for våren 2013!
Min snille gode mann Stian har vært med meg, og vi har kosa oss på tur, med deilig middag og god vin på lørdagskveld, og deilig frokost på hotellet på søndag. Det er de to gangene i året, Stian og jeg er helt alene på tur og bor en natt på hotell.
Skikkelig luksus i en stressende hverdag!!!

Og allerede har faktisk noen av varene vi best. på messa kommet til butikken!!!
Vi fikk også 3 nye leverandører. :

GREENGATE          TRADEMAN          CHIC ANTIQUE

Ren lykke og julekvelden på en gang!!!! Og veldig, veldig gøy når jeg har jobbet og stått på for og få selge varer og få noen av disse som leverandør!!!
For det er ikke sånn at mann bare ringer en leverandør, og best. varer fra den. Mann må bli godkjent!
Og noen leverandører er strengere på dette enn andre!
Derfor er det ekstra gøy, når svaret er JA, og jeg virkelig ønsker de varene i butikken!!!
Tror dette blir veldig bra. (Varene blir lagt ut i nettbutikken, så fort de kommer til oss)

I går var det en hektisk dag hos oss, jobb, lekser med begge ungene, middag, fotballtrening og foreldremøte.- Og "Jakten på Kjærligheten!"! - Da vet vi at høsten er her igjen!!!

I butikken hos oss har vi nydelig lyng, første levering av høst tøy, skjerf og ringer er på plass.
Og det kommer nye interiørvarer og møbler hver dag!!!

- Liker høsten kjenner jeg!!!



Ha en fin tirsdag alle sammen, Hadde nesten glemt det var tirsdag!!! 
- Det er jo Tv ukens beste kveld!!!!! ( På TV2!!!) 

Kos dere, det skal jeg!!!

Tusen hjertelig takk for så fine kommentarer dere skriver til meg her på bloggen, og hjertelig velkommen til nye følgere! Gleder meg til og bli kjent med dere :))

Stor god klem fra Anne-Marit


3 kommentarer:

  1. Hei fine vennen :)

    Et så utrolig koselig sprudelende og herlig innlegg :) Du er bare så go' :) :)

    Kan tenke meg dere koste dere masse på messa, og så herlig å ha litt tid sammen bare dere to :) Det trenger man i en stressende hverdag :)
    Og så moro med de nye leverandørene, vennen :) De har jo bare såå masse herlig alle sammen, så gleder meg til å titte innom nettbutikken :) :)

    Og jeg stemmer i, tirsdag er en såå herlig tv2-kveld :) Helt perfekt :) Kose seg med tv'n fra sofaen under et pledd, og med noen tente lys :) Høsten har en herlig sjarm :)

    Kos deg masse, fine vennen :)
    Klemmer Lisa :)

    SvarSlett
  2. Så bra at det ble suksess på messa!:)

    Det var kjempekoselig å handle hos deg i den fine butikken, jeg er SÅ fornøyd med det nye sjalet og jeg brukte det faktisk i bryllupet! Det passet kjempefint til kjolen min. Skal se om jeg orker å blogge en dag, så du kan få se bilde. :)

    Lene:)

    SvarSlett
  3. Ja nå er det høst, både værmessig og aktivitetsmessig...:-)
    KLEM♥

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.