fredag 17. august 2012

Helg!

Bare innom for og ønske dere alle en riktig så fin helg!!!

Her skinner sola, og jeg har hatt noen timer fri i formiddag.
Gjorde rent i huset til helgen og vært hos frisøren. Klipt opp håret,
farget det og vokset og farget bryn. Skal ikke så mye til for og føle seg mye bedre!!!
En del kroner mindre på konto, men synes det er verdt hver krone i dag!!

I ettermiddag og kveld er jeg på jobb i butikken, men etter stengetid skal jeg og min kjære på fest sammen med gode venner! Gleder meg veldig!

Kos dere alle sammen!

Og takk for kjempekoselige kommentarer fra dere!
Det er så koselig at dere tar dere tid til det :) Og jeg blir jo så glad!

Stor helgklem fra Anne-Marit :)

4 kommentarer:

  1. Ønsker deg ei strålende helg :))

    SvarSlett
  2. Deilig med en dag hvor en får fresha seg opp litt :)
    Kos dere masse masse i kveld :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.