fredag 31. august 2012

Bake kake søte

I  kveld skal jeg bake vaniljekake.
Den skal serveres til kundene som kommer innom den nye butikken til den flinke mannen min i morgen, på åpningsdagen av den nye butikken hans, i de nye store lokalene på Nylende.
I samme bygget som før, men i en stor gammel smørehall!!!
Dette blir spennende!!! Og jeg er så stolt!!!! Stian her jobbet 16\17 timer hver dag de siste ukene, for å få alt på plass til åpningsdagen! Og om ikke mange timene, åpner dørene til en ny flott butikk med verktøy og maskiner.

Jeg gleder meg til og pakke ut flere høstnyheter i butikken min i dag.
Etter jobb skal det handles til helgen, og så blir det taco og "Norske talenter"

Ha en kjempefin fredag alle sammen!!!

Tusen, tusen hjertelig takk for alle nydelige kommentarer her til meg!
jeg blir så

RØRT OG GLAD

Denne gamle fine vekta har vært bestemor sin.
Hun har nok veid opp mye forskjellig på denne, og bakt mange deilige kaker og brød opp igjennom årene.
Nå står den i vinduskarmen her hos oss!
Elsker den nydelige grønnfargen


7 kommentarer:

  1. Hei Anne Marit.
    Jeg får gratulere Stian med ny butikk.Jeg må bare si at ddre er veldig flinke begge to.Jeg følger deg på FB ,og jeg synes at du har mye fint.Jeg skal komme en tur innom til deg en dag.Som du sikkert skjønner så er ikke jeg noen stor kunde i gavebutikker lenger.Jeg har jo ganske mye fa før???.Jeg ønsker dere begge to en god høst med masse salg .Klem fra Eva Veliz

    SvarSlett
  2. Så masse lekkert du har i butikken din :))Nydelig blogg har du også
    Kan tenke meg at butikken din tar all tid, du treffer sikkert mange herlige mennesker der :)
    Og så kjekt du stakk innom meg på bloggen :)Kos

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  3. Hei Anne Marit :)

    Gud så dårlig jeg har vært på å kommentere her hos deg, du er alltid så koselig og har så mye flott å si :) Er innom deg hver dag, men glemmer hele tiden at det går ann å kommentere, uff dårlig unnskyldning men..
    må bare bli flinkere til det.
    Først tusen takk for de flotte ordne fra deg, blir så glad!
    Masse lykke til med åpning i morgen, jeg kommer bortom en dag, men må bare få litt penger (stipend) gleder meg masse :)
    Ellers ønsker jeg deg en super helg kos på åpning og med norske talenter i kveld ;)
    Må bare si at den vekta var bare nydelig, for en nydelig farge!!!

    Mange store og gode klemmer fra meg ❤

    SvarSlett
  4. En nydelig farge er det. Har akkurat samme på kjøkkenet og den er jeg så glad i. Lykke til med den store dagen imorra. Stor klem fra Liv.

    SvarSlett
  5. Herlig herlig fredagskveld til deg!! Her er det også taco og tv som står for tur...åh! fredag er noe for seg selv det:)) Den vekta er bare så skjønn, heldig heldige deg !

    Go fredagsklem fra Vibeke

    SvarSlett
  6. Hei Anne Marit!
    Takk for koselig hilsen hos meg :)
    Måtte bare skrive til deg med et hjertesukk.
    Min søte lille to åring knuste nettopp min favorittmugge.
    Både han og jeg ble veldig lei når dette skjedde ;)
    Muggen kjøpte jeg hos deg i sommer.
    Kan det tenkes at du har flere???
    Legger ved en link til et innlegg hos meg hvor du ser den.

    http://mirjamsdrom.blogspot.no/2012/08/matte-bare.html

    Så spennende at mannen din skal åpne ny butikk.
    Dere er flinke, et driftig par :)
    Ønsker deg en flott helg!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  7. hei :))
    så spennende ønsker dere all lykke med butikken !!!
    og en fin lørdag :)
    klem fra Eli:))

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.