mandag 23. juli 2012

Hei - Hei

Her er jeg igjen......
Dagene flyr og sist uke jobbet jeg så mye. Ida hadde ferie og da ble det mange timer på meg. Men utrolig gøy, når det er så mange hyggelige turister innom butikken vår og handler!!!

Hadde håpet på fint sommervær, så vi kunne få en dilig dag på vannet med båten, i går da jeg hadde fri, men det var det jo ikke... Men vi var hos svigermor og svigerfar sammen med søster til Stian\m fam.
Vi grilla, spiste vaffler og is og kosa oss veldig!!!

Fikk også gjort litt husarbeid, også avsluttet vi dagen med og se minnekonserten på tv. Det var en vond og spesiell dag for mange i går, og jeg synes det var fint og ta en rolig stund med flott musikk og tenke litt over det som skjedde i Oslo for 1 år siden.

I dag har jeg hatt fri. Planen var og dra på stranda. Men det har ikke vært noe strandvær her i dag. Etter at Marie ble hentet for og dra på hyttetur, tok jeg med Andreas og hans bestevenn Mia til Eventyrfabrikken. Der var det helt fullt, så vi måtte vente på at noen skulle hjem, for at vi andre kunne komme inn. Jeg hadde tenkt og ta en tur på shopping, mens ungene kosa seg der. Men nå var det nye regler, om at en voksen måtte være med. Så da ble jeg sittende der og lese en avis og se på nydelige unger som lekte og kosa seg.

I morgen går turen til Dyreparken i Kristiansand. Mia og Andreas gleder seg!
Og jeg håper at vi får oppholdsvær!!

Så blir jeg og finne i butikken resten av uka. Og det er like greit det.
Denne sommeren regner rett og slett bort. Og da gjør det ikke så mye at jeg ikke har så mange feriedagene. Godt at vi hadde en uke i Danmark med fint vær iallefall.

Her er et sommerbilde så kan vi drømme oss bort til slike solskinnsdager vi gjerne vil ha!!!

Ha en fin mandagskveld alle sammen!


STOR klem fra Anne-Marit.

2 kommentarer:

  1. Ja det er sikkert og visst at regnet har tatt overhånd denne sommeren. Fint å pusle med andre ting enn strandliv da ja. her går det i bærplukking, fisking,småpusling i heimen og litt maling. Heldigvis hadde vi to uker med sol utenlands vi også. Vi får kose oss og gjøre det beste ut av det, det viktigste er jo at vi kan gjøre noe litt annet enn det vi pleier resten av året. Ha en fin uke videre i butikken, jeg dukker plutselig opp;)

    SvarSlett
  2. Hei du snille gode vennen :)

    Nå er vi vel hjemme igjen etter ei herlig uke i Danmark, og det er såå koselig å titte innom hos deg igjen :) Tusen takk for så koselige hilsener fra deg :)

    Så herlig at dere skal til Dyreparken i dag :) Håper dere har oppholdsvær :) Der er det bare sååå fint! Vi var der i fjor, og jeg kunne gjerne tenkt meg en tur tilbake :) Kan godt skjønne at ungene gleder seg masse :)

    Her har sola tittet frem i dag, så det minner nesten litt om sommer ;) Håper vi kan få litt sommervær igjen nå snart, det hadde vært så godt :)

    Kos dere masse i Dyreparken, vennen, og ha en kjempefin dag :)
    Klem og kos Lisa :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.