tirsdag 31. juli 2012

Happy Day


Denne dagen har også vært så fin!!!!
Været har ikke vært så bra, men jeg har vært på jobb i butikken,
så derfor har det ikke hatt så mye å si.
Der koser jeg meg alltid, med mange hyggelige kunder og koselige
tilbakemeldinger! Som dere sikkert har forstått er jeg veldig glad i denne
butikken som jeg og Stian startet for 1 1/2 år siden nå.
Vi har hatt en fantastisk bra sommer, og det er veldig gøy og bra!!!!
Nå gleder vi oss til i slutten av august. da skal vi dra på messer og bestille nye høstvarer!!!
Hvis du har lyst til og ta en liten titt er dette adr. til nettbutikken
http://www.amdesign.no/
Butikken vår finner du på Nylende i Bamble.

Etter jobb  i dag har vi vært ute og spist middag på Sjøloftet i Brevik i sammen med familien.
Nydelig mat og vedlig koselig!!!
Og i dag er det jo tirsdag og ukens beste TV kveld på TV 2!!!
Greys og Privat Praksis, jeg er klar med en STOR bolle popcorn!!!

Tenk at det er 31. Juli i dag, den siste dagen i juli.
Tida flyr. Og i morgen vender vi over til 1. august
Nå gjelder det og nyte hvert minutt av sensommer`n!

Ha en fin kveld alle sammen!

Og tusen, tusen takk for alle nydelige kommentarer her hos meg.
Jeg blir helt rørt og glad, og jeg er så glad for at jeg har blitt kjent med dere alle sammen!!!!

Stor happy klem fra Anne-Marit :))))

1 kommentar:

  1. Høres ut som en toppers dag! Har kosa meg jeg også, med fint vær og hyttetur. :) Fin den kalenderen din.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.