søndag 15. juli 2012

Endelig en dag på vannet igjen!!!

Så ble det en sommerdag med sol og båttur igjen!!!
Jeg har ikke vært på vannet siden 1. pinsedag, så denne dagen har jeg ventet leeeeenge på!!! Godt og endelig kunne bruke en fridag sammen med familien på båttur sammen med gode venner. Det har blåst en del, men jeg ser nå at jeg har fått en ganske så rød farge i løpet av dagen.
I går grilla vi sammen en hel gjeng, og ungene kosa seg med ballspill, boksen går og gjemme. Helt topp for liten og stor!






I morgen er det på`n igjen i butikken. Og Ida her ferie, så det blir fulle dager og en lang uke for meg, men jeg gleder meg til alle de hyggelige kundene som helt sikkert kommer til uka også. I kveld skal vi se en film og slappe av. Deilig og krype inn etter en fin dag i sola!!!
Ha en fin sommerkveld alle sammen!

Klem fra Anne-Marit

6 kommentarer:

  1. Så vakkert der ved havet. Nydelige bilder, så flott det du viser av havet, himmelen og svabergene. Nydelig. :)

    SvarSlett
  2. Å så deilig det så ut. Ingenting slår Norge når været viser seg fra sitt beste. Vi håper på flere slike dager før høststormene;)

    SvarSlett
  3. Kjempefine bilder. Herlig å være på vannet i finværet.

    SvarSlett
  4. Åhhh nydelige bilder, godt ikke min Stian får se bildene for han hadde dåna he he, savner båtlivet han vettø (gjør det jeg også men jeg sier det ikke så høyt...kremt)
    Du har ikke tilfeldigvis noen tepper inne i butikke som går i blått og hvitt...sånne vattepper?

    Ha en fin kveld, snuppis :)

    Klem klem

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder fra Bamble-skjærgården!:) Man lærer seg virkelig å ta vare på soldagene denne sommeren her, det er helt sikkert!:)

    Snart helg! Håper du får luftet båten da også!:) Ha en fin helg!:)

    SvarSlett
  6. Åhhh...
    Dette var sommerbilder..
    Akkurat hva jeg trengte nå..Når regnet bøtter ned på takvinduene :/

    Ha en fin sommerkveld :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.