mandag 9. juli 2012

En uke i deilige Danmark

På fredag kveld kom vi hjem fra en herlig uke i deilige Danmark.
Vi har bodd 29 stykker sammen i et kjempestort feriehus rett ved Løkken.
Vi har vært sammen med den ene siden av fam. til mannen min, og det har vært så koselig!! Vi har hatt bra vær, spist masse god mat, jeg har shoppa masse og vi har kosa oss på stranda og i bassenget og boblebadet i feriehuset.

Det var nydelig med en uke ferie!!! Det har vært veldig full fart i maaaange uker nå. Og på lørdag var det tilbake på jobb igjen. Det blir ikke flere ferieuker på meg i sommer, men jeg skal ha noen fri dager innimellom da :)
Sånn er det når mann driver egen butikk!
Vi har superbra dager i butikken, og det er kjempegøy!!!
Så det gjør ingenting ov være på jobb, når mann har verdens beste jobb :))
Det er så mange hyggelige kunder som finner veien inn til oss. Og mange som "fant" oss sist sommer, kommer nå tilbake igjen i år! Det er hyggelig det :)

I kveld har vi grilla makrell til middag. Gutta var på fisketur i går, og fikk mange makreller, nam-nam!!!

Nå har jeg satt meg inn med pc`n på fanget, og skal kose meg i sofaen resten av kvelden.

Her kommer noen bilder fra Danmark nyyyyt :) 







Ha en fin sommerkveld mine kjære bloggere!
Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. ååå..fine vennen, dette så bare såå nydelig ut! Nå kjenner jeg det kribler i magen så mye gleder jeg meg til selv å reise til Danmark :) Er bare såå nydelig der :)

    Og så koselig å bo så mange sammen :) Det syns jeg er så moro jeg, stortrives da vi er mange samlet :)

    Og så godt at du trives så godt i butikken din :) Det merkes på hele deg tror jeg :) Du er alltid så blid og positiv - det er såå godt :) Alltid så koselig å titte innom hos deg, vennen :)

    Ha en fin sommeruke videre :)
    Klemmer og koser Lisa :)

    SvarSlett
  2. hei hei :)
    takk for kommentar, og jeg må si meg enig i at det er få kommentarer å hente hos meg, men for all del detter jeg KJEMPE stor pris på de jeg får!!
    Jeg og mamma kommer bort i butikken din så fort som mulig, må bare hente inn noe lønn først, hehe.. gleder meg :D

    Ser ut som dere har kost dere i Danmark, nyyydelige bilder.
    Kos deg på jobb i sommer! og ha en strålende dag :)
    klem

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.