torsdag 26. juli 2012

En nydelig sommerdag

I dag før jeg dro på jobb tok jeg disse bildene fra uteplassen på trappa!!!
Så godt når sola varmer fra tidlig morgen til sene kveld!!!
Det er sommernorge på sitt beste nå om dagen. Og jeg håper det varer!!!
I kveld har vi hatt familien til Stian her på grilling. Veldig koselig, og små og store har kosa seg! Koselig og ta sånt på sparket og sitte ute og kose seg sammen!!!








Nydelig teppe kjøpt i Løkken



Ha en fin sommerkveld alle sammen.
Og tusen, tusen takk for kjempekoselige kommentarer!
Det er så koselig og jeg setter stor pris på hver eneste en!!

Stor klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Hei snille vennen :)

    Så koselig sommerbilder :) Nydelig dus rosafarge :) Virkelig idyllisk :)

    Er så godt med slike sommerdager :) Man merker man får mer energi og humøret blir på topp :)
    Her har vi også hatt en kjempefin sommerdag :) I morgen er det spådd regn igjen, men vi får håpe det ikke stemmer ;)

    Ha en fin kveld, og kos deg, vennen:)
    Klem Lisa :)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder Anne Marit.Nydelige farger.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.