onsdag 25. juli 2012

En fin dag i dyreparken

I går var vi i dyreparken i Kristiansand.
Andreas hadde med Mia (De er bestevenner) og vi kosa oss veldig!!!
Perfekt parkvær!!!
Vi så mange dyr, kosa oss i Skomakergata og
Kardemommeby. En veldig fin dag for store og små!!!

Dagen ble avsluttet på Ikea, og det ble med mye fint og kjekt hjem ;))
Etter 13 timer på tur var det godt og slenge beina i sofaen og se
Privat Praksis!

Så nydelig sommervær det har vært i dag! Sommernorge på sitt beste!!!
Pappan min har vært her og grilla sammen med oss i kveld.
Veldig koselig og fint og sitte og mimre litt om mamma.
At det snart er 3 år siden hun tapte kampen er helt utrolig.
Savner henne hver dag...........








 Ha en fin og varm sommernatt alle sammen!
Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Så herlige bilder, koselig å ha med seg bestevennen :)
    Tenker det var godt med en mimre kveld, trenger det når det er noen man savner :)
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg, huff ille at man blir så avhengig av noen men godt også :)
    Ha en fin natt :)

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Hei fine snille vennen :)

    Så herlige bilder :) Ser og høres ut som om dere hadde en herlig dag i Dyreparken :) Der er det såå fint :)

    Så trist at du har mistet mammaen din, vennen...det var veldig leit å høre.. Så godt at du og pappaen din kan mimre om de gode minnene etter henne.

    Herlig med en tur innom Ikea :) Jeg har sett ei lampe der jeg har såå lyst på, så jeg har også veldig lyst på en Ikeatur snart :)

    Ha en fin sommerkveld og natt, vennen :)
    Mange gode klemmer til deg :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.