fredag 8. juni 2012

PhotoScape

Hei alle sammen!
I kveld har jeg prøvd meg litt i PhotoScape!!
Veldig gøy, men det tar laaaang tid for en nybegynner!!!

Vi har hatt en kjempebra dag i butikken i dag.
Og etter jobb har vi kosa oss med ferske reker!
Veldig enkelt og godt når jeg kommer sent hjem fra jobb.

I morgen skal jeg også på jobb. Gleder meg! Alltid veldig koselig
og jobbe på lørdagene!!!

Ha en fin kveld alle sammen!
Tusen, tusen takk for alle hyggelige kommentarer.
Det er så hyggelig og få så mange nye venner!!!

Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Hei søte vennen :)

    Så kjempefint bilde! :) Nydelig blomst med nydelig farge :) Photoscape er så moro å bruke, selv om det fort kan ta sin tid ja ;)

    Så moro at du koser deg masse på jobb, det har så mye å si :) Må komme innom butikken din en gang og hilse på blide deg :) Og titte i den nydelige butikken din :)

    Ha ei fin helg, vennen, og kos deg masse :)
    Klem og kos Lisa :)

    SvarSlett
  2. Å så flott bilde, men så er det en skjønn blomst også da, så nostalgisk liksom;) Strever fortsatt med å få bred header jeg, så jeg får holde på med en ting om gangen, hi,hi..

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.