lørdag 9. juni 2012

Hvitt stakit

  Jeg er så fornøyd!! For her har vi fått et lite hvitt satkit!
Og med dr. Ingrid i blomsterkassene ble det så fint!!!

Vi har hatt en kjempebra helg i butikken! Veldig gøy når så mange
finner veien inn til oss! Og veldig hyggelig med så mange koselige
og fornøyde kunder!!!

I dag da jeg kom hjem fra jobb var 3 av tantbarna mine kommet hit.
De skal være her til i morgen. Lille snupp er bare 6 mnd. En kjekk gutt på 3 år og storesøster på 6.
Vi har spist taco, sett på barnetv og spist lørdagsgodt. Nå sover de søtt alle 3!
Vår minstemann gjør seg klar til kvelden, og jenta vår er i bursdag.
Blir spennende og se hvordan natta blir, og når vi må opp i morgen tidlig....
Tror nok det blir tidlig senga på denne fruen i kveld.

Ha en fin lørdagskveld alle sammen!



STOR god klem fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. Hei søte vennen :)

    Det høres ut som en kjempekoselig dag :)

    Så moro med så masse besøk av herlige unger :) Kan tenke meg det var mye latter og lek og moro :)

    Ha en kjempefin dag i morgen også, og kos dere :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  2. Sukk, så skjønne bilder! Stakittgjerde er skjønt ♥

    Kos deg med fult hus!
    God SØndag - Klem jatte :)

    SvarSlett
  3. Så koselig, flink du er som passer tre barn samtidig.
    Og stakitt er jo bare såååå fint, elsker det :)
    Håper å se bilde av deg i finstasen neste helg...bryllup er så gøy :)

    Ha en fin dag og håper natten gikk fint :)

    Klem klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for SÅ hyggelige kommentarer! Jeg setter STOR pris på hver og en av dere søteste jenter!!!
    Vi har kosa oss med masse smått i huset. Ble lite søvn i natt,
    men gjør ingenting det. Når verdens søteste lille jente bare ligger og smiler til deg hele natta! Ha en fin kveld alle sammen!!!
    Stor varm klem fra Anne-Marit <3

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.