fredag 29. juni 2012

Full fart!!!.....

Men snart FERIE!!!!
Det er så full fart både hjemme og på jobb!!!
Så det har blitt dårlig med blogging i det siste....
Sorry til dere som har ventet på et livstegn fra meg!!!
Og tusen takk til dere som her funnet meg
og lagt dere til som følgere,
jeg blir helt rørt av alle de superkoselige
kommentarene fra dere,
de nye vennene mine. Og jeg gleder meg masse
til og bli bedre kjent med dere,
og lese bloggene deres også!!!

Nå er det bare et par timer igjen på jobb, så drar vi en uke til Danmark!!!
Gleder meg masse!!!
Dere må ha en fin uke alle sammen.
Så blogges vi når jeg kommer hjem igjen!!!

P.S skapet har fortsatt ikke kommet opp på veggen.
Men det skal det når vi kommer hjem!!!!
Og da skal dere få se hvor fint det ble!!!

Klem fra Anne-Marit


4 kommentarer:

  1. Hei herlige vennen :)

    Sååå godt med ferie :) Da må dere kose dere masse i Danmark :) Et herlig ferieland :)

    Vi drar dit om 17 dager :)

    God tur, vennen, og god sommer :)

    Mange sommerklemmer til deg :)

    SvarSlett
  2. Fint bilde av pelargoniaen ved den gamle veggen, og de fine kurvene i sink.

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde Anne Marit :)
    Du er ikke aleine om at det blir mindre blogging til tider, det skjer både her og der :)
    Koselig med et lite livstegn :)
    Sees snart :)

    Klem klem

    SvarSlett
  4. Så nydelig bilde :-) jeg elsker sommeren!

    Kos dere i Danmark, og nyt ferien :-))
    Sommerklem fra janicke

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.