tirsdag 19. juni 2012

En sommerhilsen fra meg

Selv om det endelig har vært et fint sommervær her i dag,
blir det inne bilder i dag, for nå blomstrer
peonene så fint!!!
Så jeg deler noen bilder med dere :)
Vanskelig og veldge ut, derfor ble det en del....






Synes de gjør seg fint i en gammel melkeflaske som jeg fant
på et marked i Løkken sist sommer!
Nå går snart turen til Danmark igjen, og jeg håper selvfølgelig og finne noen skatter der i år også ;)




Ha en god natt alle mine kjære venner.
Stor klem fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Hei søte vennen :)

    Så nydelige peoner :) Tror ikke det finnes blomster som er vakrere enn de :) Og så fine bilder du har tatt av de :)

    Koselig å ha de i ei gammel melkeflaske :) Jeg har noen gamle melkeflasker etter mine besteforeldre - koselige minner :)

    Så moro med en Danmarkstur - der finner du helt sikkert masse herlig :) Gleder meg til Danmark i sommer jeg og :) Herlige butikker der :)

    Ha en fin kveld, vennen, og kos deg :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.