mandag 25. juni 2012

Dagene går....

..... Så fort!!!!!
Tenk at det snart er JULI!!! - Og vi venter fortsatt på SOL og SOMMER!!!!
Gjør ingenting og være på jobb, når været er så dårlig.
Jeg sparer feriedagene mine til finværet kommer!!! ;))
Ikke mange dagene til vi drar til Danmark nå, og jeg gleder meg SÅÅÅÅ!!!

I dag har vi spist deilig makrell middag, fisket av far og sønn i går.
Kjempegodt var det, og en smak av SOMMER!!!

I helgen jobbet jeg. Det var masse kunder i butikken hos oss, så det er kjempegøy!!!
På St. hansaften var vi hos svigerinna mi med mann og barn i Kragerø.
Vi kosa oss med taco og spilte spill med store og små.

I går kosa jeg meg bare hjemme, ladet opp til en ny uke. Så en veldig bra film sammen med Marie og vasket masse tøy.
Skittentøyskurven ble helt tom, men i kveld er den full igjen....

I kveld har jeg kosa meg med vannmelon og sett på SOMMER tid og
SOMMER åpent. Da er liksom SOMMEREN igang.
Bare SOLEN som mangler.....

I morgen SKAL skapet opp på veggen.
Så da kommer det bilder av det! - Er SÅ fornøyd!!!

Ha en god natt alle dere fine jenter der ute. Sov så godt.

STOR god nattakoz fra Anne-Marit



6 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en koselig helg og skjønner godt at det er like greit å jobbe i dette været.
    Danmark er en et flott land p dra til t tross for vinden, deilig med de lange fine slettene.

    Ha en fin natt Anne-Marit:)

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Vi har hatt litt VELL mange regnværsdager nå ja, så nå syns jeg sommeren kan komme igjen :)

    Takk for fine ord inne hos meg!
    Ja neste gang dropper jeg balsamen og krøller dagen etter jeg vasket håret, nå har jeg kjøpt meg varmruller så håper å få krøllet håret mye fremover, er jo så fiiiint :)

    Ha en herlig uke,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  3. Hei Anne -Marit.
    Så kos at du skal til deilige Danmark....sukk,det fikk jeg også lyst til!
    De har jo så masse "snope" butikker der....og blomster da!

    Nydelige roser under her også.

    Må du ha en vidunderlig dag og god tur!

    Smil og klem
    Camilla

    SvarSlett
  4. Hei søte vennen :)

    Såå koselig med Danmarkstur :) Vi drar også dit i sommer :) Det er såå herlig å være norsk i Danmark :) Hvor i Danmark er det dere skal?

    Så spennende med skapet - gleder meg til å se :)

    Og den skittentøysdunken ja, den fylles fort opp igjen ;)

    I dag kom endelig sommer og sol hit :) Håper den kommer til deg også :) Og håper den varer resten av sommeren :)

    Nå er vi snart på vei til ei venninne på lekebesøk :)
    Ha en fin sommerdag, vennen :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  5. Merkelig med den skittentøyskurven ja, og til større barna blir, jo fullere blir den.... Gleder meg til å se skapet ditt;)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for supersøte kommentarer alle sammen.
    Kommer bilder og nye innlegg når vi har kommet hjem fra ferie.
    Vi skal til Løkken i Danmark!!!
    Gleder oss masse!!!
    Ha en fiiiiin uke alle sammen.
    Stor varm klem fra Anne-Marit som er så glad for alle de nye vennene sine <3

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.