torsdag 14. juni 2012

Bryllupsdag!

Hei på dere!!
Tenk i dag har jeg og Stian, verdens beste, kjekkeste og snilleste
mann vært gift i 15 år!!!!
Og jeg ble vekt tidlig i dag, med en overraskelse!
En liten eske med et nydelig smykke i hvitt gull med 20 diamanter!!!
Jeg ble så ovverasket og så glad! Snille gode mannen min.

Vi har ikke feiret i dag, men vært på jobb begge to. Stian har hjelp til og rigge til bryllup for gode venner som gifter seg i morgen, og jeg har vært med frøkna vår på shopping, og kjørt ungdommer hjem igjen fra byen.
21.30 spiste vi middag sammen alle 4. Og så har alle lagt seg her i tur og orden.
Nå er det bare meg igjen. Og jeg må finne senga mi nå snart!

Jeg er ikke helt i form, har mistet stemmen, hoster, har feber og vondt i hodet.
Det passer veldig dårlig, for i morgen skal vi på bryllupsfest!!
Det gleder vi oss til. Og jeg har kjøpt meg ny kjole...
Og Marie skal krølle håret mitt. Skal se om ikke det blir et blogginnlegg iløpet av helgen!!!

Ha en god natt alle sammen, og sov så godt.


Tusen, tusen takk for kjempesøte kommentarer, og hjertelig velkommen til nye følgere! Jeg gleder meg til og bli kjent med dere!!!

Klem fra Anne-Marit

4 kommentarer:

  1. Ååå...gratulerer så mye, aller søteste Anne-Marit!! :) Så utrolig koselig gave du fikk av mannen din - så go han er :) Høres ut som en kjempekoselig dag :) Og håper du blir bedre iløpet av natta så du kan nyte bryllupsfesten i morgen, vennen :) Masse god bedring :)

    I dag da jeg var innom butikken kom ei som jobber der bort meg og lurte på om jeg ventet på ei pakke :) Og det gjorde jeg jo :) Det hadde blitt noe feil hos dem, så jeg fikk ikke lapp om at pakken lå der å ventet på meg.
    Gjett om jeg ble glad da jeg vel hjemme pakket den opp! Tuse tusen takk!! Lykten er helt nydelig, vennen!! :) Kommer innlegg om den i morgen!! :)

    Ha ei herlig helg, god bedring, og kos deg masse :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med bryllupsdag og God bedring. Gleder meg til å se bilde av krølltoppen, hi,hi..

    SvarSlett
  3. Gratulerer med bryllupsdag! Og jammen fikk du flott gave!! God bedring, og kos deg i bryllup!:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 15 års bryllupsdag Anne Marit :) kos dere i bryllup i morgen, heldigvis for fint vært også! :)
    klem

    Og selvsagt masse god bedring :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.