tirsdag 29. mai 2012

Vinneren er kåret!

Hei alle sammen! Så er hverdagen her igjen, men det blir en kort uke da!
Jeg har hatt en fin pinse. Hadde fri HELE søndagen, og da var vi på årets første båt tur.
Det var helt nydelig vær og godt og slappe av sammen med familien!
Vi har også grilla og kosa oss og vært masse ute i det nydelige været!
Andreas og Stian, gutta i familien har tatt årets første bad!
Ellers har jeg jobbet i butikken både på pinseaften og 2. pinsedag. Men jeg STOR koser
meg i butikken vår, og det har vært så mange hyggelige kunder innom. Så det gir meg masse energi!!!

Nå har jeg trukket ut den heldige vinneren av min første Give Away!
Og vinneren av den lekre lykten er:

 LISA med bloggen:  Litt slitt&Litt hvitt
GRATULERER SÅ MYE!!!!
Flott hvis du sender meg adr. din på mail til amgarstad@hotmail.com
Så sender jeg deg gaven din i posten.

Ha en fiiiin tirsdag!
Klem fra Anne-Marit

3 kommentarer:

  1. Åååå....nå ble jeg sååå glad!! :) :) Tusen tusen takk, Anne-Marit! :) Tenkt at jeg vant den nydelige lykten! :) For en kjempekoselig overraskelse på tirdagen :) :) Hurra!! :)

    For en koselig pinsehelg dere hatt, koselig med båttur i det herlig sommerværet :) Og så moro at du trives så godt i butikken din :) Kan tenke meg kundene dine trives godt hos deg også :)

    Ha en kjempefin tirsdag, vennen :)
    Gleder meg masse til gaven kommer :)

    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  2. Hei på deg snupp! Det er så koselig at det var du som vant!!!! Blir så glad når du titter innom her, og legger igjen så mange koselige ord! GRATULERER så mye!!!
    Ha en fin tirsdag Lisa!
    Stor klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Gratulerer til heldig vinner :))

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.