fredag 25. mai 2012

På trappa

Det er strålende sommervær i dag også, herlig!!!!
Siden jeg ikke begynner på jobb i butikken før kl. 10.
Får jeg tid til en morgenstund på trappa.

Deler noen bilder med dere.











Ønsker dere alle en strålende fredag! Jeg skal jobbe helt til 19 i kveld, og etterpå blir det hjem til the voice finale og taco!

Tusen takk til alle som har vært med på give away,( publiserer vinneren i helgen) Hjertelig velkommen til nye følgere og alle herlige kommentarer! Jeg setter STOR pris på alle dere skjønne jenter, som jeg får lov og bli kjent med.

Varm sommerklem fra Anne-Marit

16 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder! Flotte farger og blomster!:) Hva heter blomstene?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Lene! blomsten heter Surfina <3
      Ha en strålende fredag! Klem

      Slett
  2. Fantastisk friskt og lekkert utenfor hos deg. Den blomsten var nydelig, en slik må jeg prøve å finne her også. Teppet og blomsten stod så fint til hverandre. Virkelig inspirerende innlegg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det! Nå ble jeg helt rørt, så hyggelig kommentar!
      Synes det ble en koselig uteplass på trappa ved inngansdøra vår. Og jeg er jo så glad i grønt og rosa, så det var stor lykke når jeg fant det fine teppet! Blomsten selger jeg i butikken hos oss!
      Ha en fin fredag!
      Klem fra meg!

      Slett
  3. Hei du skjønne :)

    Så herlige bilder hos deg :) Nydelig rosa og lyseblå - så friske sommerfarger :)

    Kos dere med fredagskos og sommersol :)

    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det søte deg <3
      Fin fredag til deg og dine også!
      Klem fra Anne-Marit

      Slett
  4. Ser herlig ut med en morgenstund på trappa di! Nyt det FANTASTISKE været vi har for tiden.

    God klem fra C

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg koser meg veldig før jeg drar på jobb, og nå er det jo så nydelig vær også! Hæli!!!
      Kos deg og nyt dagen Charlott! Klem fra meg til deg!

      Slett
  5. så utrolig koselig :) får kjempe sommerstemning jeg :)

    God helg og pinse til deg også Anne Marit.
    God klem :)

    SvarSlett
  6. Hei Anne Marit!
    Tusen takk for dine koselige ord inne hos meg :)
    Vifte,- tenk at jeg ikke har tenkt på det!
    Nydelige bilder du viser, teppet var helt nydelig!
    Må rett inn å se på butikken din ;)
    Flott pinsehelg til deg!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  7. Hei hei :)

    Så fint det var her hos deg. Har aldri vært her før.. La meg til som følger jeg da.

    Skal bli kjekt å følge deg . Så flink du er.
    Bildene var helt fantastisk nydelige

    Klem Margareth

    SvarSlett
  8. Skjønne bilder!
    Så sommerlig og fint hos deg.

    Her nyter vi også sommervarmen. Herlig!

    Klem

    SvarSlett
  9. Herlig og friske sommerfarger da:)))

    Nyt sommerkvelden,klem:)

    SvarSlett
  10. Så herlige sommerbilder.
    La meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre. Kan jo ikke være annet enn flott hos deg som driver Grenlands mest sjarmerende interiørbutikk? Alt for lenge siden jeg sist var innom deg, så jeg får ta meg en tur bort igjen ganske snart.
    Ha en flott pinse!
    -Tonje Merethe

    SvarSlett
  11. Hei på deg.
    Så herlige sommerbilder! Så utrolig koselig sommerkrok i friske farger!
    Ønsker deg en riktig fin pinse helg, med sol og varme.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  12. Tusen takk snille søte dere for noen herlige kommentarer!!!
    Hjertelig velkommen til nye følgere! Gleder meg til og bli kjent med hver og en av dere!!
    Ha en strålende pinse!
    Stor varm klem fra Anne-Marit :)))

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.