onsdag 9. mai 2012

Nye lysestaker!

Hei alle sammen! Og god morgen!!
Nå er lysetakene ferdige. Og jeg synes de ble så fine!!! Jeg er så glad i den lyse grønne fargen. Og den passer så godt inn til alt det andre vi har.
Etter jobb og foreldremøte og litt avkobling med tv i går, tok jeg frem støvkluten, og omorganiserte og satte på plass de "nye" Lysestakene. Jeg holdt på helt til 01.30. i natt, så det ble en kort natt igjen for meg. Men jeg kosa meg SÅ, og timene bare forsvant ut i natten. kjenner jeg er fryktelig trøtt i dag. 5 timer søvn er rett og slett for lite. Men jeg ble så glad når jeg gikk inn i stua, og så hvor bra det ble. Nå er det ikke så mye som gjennstår, før jeg kan si meg helt ferdig med oppgraderingen av stua vår.








Jeg har jo bestemt meg for og begynne og male stolene etter helgen, så da skal jeg bare male 3 rammer og plassere en dør, før det blir kakebaking og klargjøring til bursdagshelg her hos oss!

I dag etter jobb skal jeg og Marie til byen. Vi gleder oss veldig til en jentetur!
Det er alltid veldig koselig! Men først skal jeg kose meg med blogglesing, God morgen Norge, frokost og en fin dag i butikken.

Ha en fin dag alle sammen!!!

Stor god klem fra Anne-Marit :)

5 kommentarer:

  1. Så utrolig lekre de ble!! Sååå flink du er! :) Nydelig grønnfarge :)

    Gleder meg til å se stolene da du begynner med de :)

    Så koselig med jentetur til byen, er så koselig det :)

    Nyt dagen og kos deg, vennen :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  2. Fantastisk fin grønnfarge, de ble jo rå flotte :)
    Kos deg på jente tur i dag...så koselig :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  3. Hei jenter! Så skjønne dere er!!! Blir helt varm i hjertet mitt <3 Lurt og ta vare på noen gamle brune lysestaker, og med litt maling og pussing, så blir de som nye igjen! Gleder meg masse til bytur. Blir ikke så ofte nå som jeg jobber så mye,Men i dag skal vi kose oss Marie og jeg! Det er så koselig og være mamma til ei så stor og flott jente!
    Ha en fin dag dere også. Stor varm hjerteklem fra meg:)

    SvarSlett
  4. De ble knallfine!! :) Som tatt rett ut av den flott butikken din. Noen ganger så lønner det seg å ikke kaste alt med en gang.

    Kos dere med bursdagsfeiring til helgen... kommer det noen bilder?!

    Klem C

    SvarSlett
  5. Det er helt sant Charlott. De er fra den "brune" tida mi ;)Og har ligget på kottet en stund nå. Det kommer helt sikkert bilder fra bursdagsfeiringen!!!God helg til deg og dine. STOR klem.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.