mandag 7. mai 2012

Ny uke!

Hei igjen alle sammen! Og hjertelig velkommen til alle nye følgere! Superkoselig at så mange leser bloggen min! Og så koselig og bli kjent med dere. Dere er hæ`lie, og jeg blir så glad og rørt når jeg leser de skjønne kommentarene fra dere!

I helgen har vi vært i to konfirmasjoner. Veldig hyggelig og være sammen med mange vi ikke ser så ofte.Tenk at til neste år er det jenta vår sin tur.
I dag var det tilbake til hverdagen igjen. Og nå har vi utvidet åpningstidene i butikken. Så det blir sen middag på oss her hjemme fremover nå. Da er det godt og ha så store flinke unger. For her kom jeg hjem til ferdig middag!

Denne uka er det skoletur, fotballkamp, fotballtrening og foreldremøte. Det er jobbehelg og bursdagsfeiring for Marie, som blir 14. år. Med andre ord FULL FART!!!

Stolene til spisestua må jeg nok vente med og male til etter selskapet. Men lysestakene fikk et strøk med nydelig lysegrønn fage i kveld. Tror de vil passe veldig godt inn her nå. Men de må ha et par strøk til, før de kan settes på sin nye plass!
Håper også at jeg får til og legge til et bilde øverst på bloggen min. Rota masse med det på fredagskvelden. Men fikk det ikke til....

Så er det blitt alt for sent i kveld igjen.....
Men nå må jeg finne senga mi.
En ny spennende dag venter i morgen!

Sov så godt alle sammen.
Stor nattaklem fra Anne-Marit :)

4 kommentarer:

  1. Høres ut som en flott helg og en innholdsrik uke i vente :)
    Si ifra om du vil ha hjelp til headeren så kansje jeg kan hjelpe deg vettø :)

    Ha en fin natt :)

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Kan tenke meg det var ei koselig helg :) Og ei spennende ny uke :) Godt med flinke unger som kan hjelpe til hjemme med middag :)

    Lysestakene høres veldig fine ut, gleder meg til å se bilde :)

    Ha en fin dag og kos deg :)
    Klem og kos Lisa :)

    SvarSlett
  3. Takk skjønne dere <3 Ha en strålende tirsdag :)

    SvarSlett
  4. Håper du får en strålende uke Anne-Marit!!

    Klemmer fra Charlott

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.