torsdag 3. mai 2012

Noe nytt, noe brukt og noe gammelt....

I går var jeg på shopping, før jeg dro på jobb.
Jeg kjøpte kjole, som jeg skal ha på meg i bryllup i sommer.
Den går til knea og er ROSA (bombe!!!!) Dere skal få se bilder litt senere..

Jeg kjøpte også nydelige Pelargonia ROSA!
Den ene satt jeg i en potte som jeg fant i kjelleren her hos oss. Den hvite porselens skålen potta står på, er også et funn fra kjelleren. Den er etter oldemoren til Stian. Jeg synes denne blomsten passer så godt i sånne keramikkpotter! Jeg fant også en nydelig løper i går. Den passet perfekt på bordet, inntil den nye grå sofaen og lykten fra http://www.amdesign.no/

Jeg skal først på jobb i butikken i dag, så skal det handles inn til helgen, og så blir det ferske reker, "The voice" og Senkveld!
Det er den store konfirmasjonshelgen her i Bamble. Så i morgen og på søndag skal vi i konfirmasjon.
Det gleder vi oss masse til!

Tusen takk for så mange hyggelige tilbakemeldinger på bilder og innlegg jeg får. Dere er helt herlige alle sammen! Ønsker også alle de nye følgerne hjertelig velkommen til bloggen min :)
Go`fredag til deg og dine!!!






Klem fra Anne-Marit :)

3 kommentarer:

  1. Så fine bilder :) Rosa og lekre :)

    Kos dere i konfirmasjon i helga :)
    Her blir det og The Voice og Senkveld - fredag er herlig!

    Klem og kos Lisa <3

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det søteste Lisa :) Ja, fredag er en kjempefin dag! Og så godt det er og krype ned i sofaen når tv kvelden starter :)Kos deg du også! Klem

    SvarSlett
  3. Elsker gamle ting !! :D
    Bruker det mye selv.
    Ha en fin helg <3

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.