mandag 14. mai 2012

Hvilepuls

Hei alle sammen!
I dag har jeg fått tilbake hvilepulsen, og det var godt! Det har gått i 200 over lang tid nå! Med mye og gjøre og lange dager i butikken, opp pussing i stua og bursdagsfeiring. Jeg sov så dårlig i natt, for det blåste så veldig. Og naboen vår har plast på taket, så det bråket noe voldsomt!! Derfor har jeg tatt meg en middagslur i ettermiddag. Og jeg har hatt litt alene tid, mens gutta var på fotballkamp og frøkna var på ungdomsklubb. Da kosa jeg meg med blogglesing og det nye BOLIG DRØM



Herlig og se førstesiden, med den nydelige grønnfargen. Er så glad i de lyse grønne nyansene. Nå har alle lagt seg her, og jeg skal kose meg en liten time, før jeg legger meg. Håper på en go natts søvn i natt. Sov godt alle sammen. Varm klem fra meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.