torsdag 10. mai 2012

HELG!

Hei kjære dere! Tenk at det er FREDAG igjen!!! Ukene flyr.....
Det er jobbehelg og bursdagshelg her hos oss! På morgenkvisten har jeg grunna 3 rammer. De MÅ bli ferdige til søndag ettermiddag.....
Nå har jeg en liten pause med blogging, God morgen Norge og frokost, før jeg gjør meg klar for en ny dag på jobb.

I dag gir jeg dere noen bilder fra butikken vår am design. Alle varene finner dere i butikken hos oss i den gamle verkstedhallen på Nylende, mellom Stathelle og Kragerø. Og i nettbutikken vår http://www.amdesign.no/

Her ser dere et lite utvalg av alle vårvarene vi har i butikken vår nå!








Velkommen inn i en verden av landliv og romantikk!
GOD FREDAG TIL DERE ALLE!!!
Varm klem fra meg!

3 kommentarer:

  1. Takk for inspirerende og vakre bilder fra butikken din! Så flott du har det der. :) Nytt innlegg ute hos meg også. :)

    SvarSlett
  2. Nydelig butikk :)
    Nyt dagen og helgen :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  3. Hei søte vennen :)

    Så herlige bilder fra butikken din :) Og nå fikk jeg så lyst på såpeflaskene fra Mathilde M...! Må inn på nettbutikken din å titte ;)

    Ha en fin helg og kos deg med bursdagsfeiring :)
    Klemmer og koser til deg :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.