mandag 14. mai 2012

God morgen kjære dere!

Etter en god natt søvn er det så gøy og våkne til bloggen min, som nå tilsammen har hatt over 10.000,- besøk! Tusen takk til alle dere skjønne lesere der ute, fra fjærn og nær som følger meg i hverdagen! Dere er unike hver og en av dere. Og jeg er så glad for å ha fått så mange nye venner! Jeg følger mange av deres blogger også, og dere gir meg masse inspirasjon og glede hver dag. Tusen takk for alle nydelige kommentarer, jeg blir så glad for at dere tar dere tid til og skrive en liten hilsen til meg her inne.

Til helgen blir det en liten GIVE AWAY her på bloggen min, for og feire dere alle sammen! Så dere må følge med.

I dag er det TIRSDAG og Tv2 kveld. Det nærmer seg slutten for fruene og det er så trist.... Men jeg følger med på Greys også da, og neste tirsdag starter "Jenter på hjul" igjen! Det geder jeg meg til. De drar til så mange flotte plasser. Og jentene er så skjønne. Blir glad av og se de programmene!!!

Nå blir det frokost og litt God morgen Norge, før jeg gjør meg klar til en ny dag i butikken. I ettermiddag og kveld skal vi bare være hjemme. Det er ikke ofte vi har en dag uten noen aktiviteter på ettermiddag/ kveld. Så det må nytes! Blir gode hjemmelagde kjøttkaker til middag her i dag. For i dag får jeg tid til og lage skikkelig middag også!

Gir dere noen bilder fra den ferdige stua vår i dag. (Bare stolene nå som ikke er ferdige!)

Ha en kjempefin dag alle mine venner.


Bare stolene blir malt, så blir det bra!



Bildet er tatt før jeg fikk på plass ting i vinduskarmene,
på bordet og på kassa\m magasiner!

Her skal det kjøpes inn et teppe som er stort nok til hele sengen,
og flere puter!

Er så glad for den gamle døra, jeg har fått av ei god venninne!

Vi blogges!!! Klem fra Anne-Marit

2 kommentarer:

  1. Flott stue, men om dere har koblet tv-lyden til anlegget bør høyttalerne stå på hver side av tv`n. Kabelkanal til ledningene ved flatskjermen hadde også gjort seg, men bortsett fra de små detaljene må jeg si at det ser ut som et rom man virkelig kan finne roen i etter en lang dag på jobb...

    SvarSlett
  2. Nyyyydelig konsollbord! Og ja, var trist med frfruer, men bralutt så man ikke trenger å bli for spent over veien videre:)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.