onsdag 23. mai 2012

GIVE AWAY


HUSK GIVE AWAY her på bloggen min!
Du kan vinne denne nydelige lykten fra butikken vår am design!



Vi gjør det slik: 
1. Lodd for å kommentere
1. Lodd for å legge deg til som følger av bloggen
1. Lodd for å like am design på facebook http://www.facebook.com/pages/am-design/212983008731256

Totalt kan du delta med 4 lodd. Har du ikke blogg, så kommenter som annonym og legg igjen din epost
adresse, så jeg kan nå deg.Vinneren trekkes torsdag 24. Mai kl. 20.00.


Om am Design
am design er en interiør butikk med salg av møbler og klær, i landlig og romantisk landstil. Jeg og mannen min startet opp i Januar 2011. Vi holder til i den gamle verkstedhallen på Nylende i vest Bamble. Vi har satset på klær fra norske Spicy Vanilla. Møblene er i hvit shabby chic. Vi har et godt utvalg og mye lekkert i gave og interiør. Bla. ant. fra IB Laursen, Bloomingville, On interiør m.m. 
am design har også nettbutikk.
 Trykk Her 
så kommer du direkte inn!

14 kommentarer:

  1. Ååå så fin den lykten var!
    og fin blogg du har : )

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Så koselig at du er med, og at du liker bloggen min! Ha en superfin dag! Klem

      Slett
  2. Såå skjønn lykt <3 Jeg er veldig gjerne med.. Liker allerede på facebook, å følger bloggen! Linker på bloggen min også, så full pott på meg *tvi tvi*

    Ha en herlig kveld,
    klem Jatte!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Full pott til deg ja! Lykta er jeg SÅ glad i! Passer jo så godt til den nye sofaen vår!
      Ha en strålende sommerdag!Klem

      Slett
  3. Snapper 2 lodd, tusen takk!
    Klem, M

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra! Ha en fiiiiin dag! klem

      Slett
  4. Fiiin!
    3 lodd til meg!

    Nyt dagen

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, lykta er kjempefin! Ha en strålende sommerdag! Klem

      Slett
  5. Tror dette:
    http://www.frokenaadalensverden.com/2012/05/give-away-hos-am-design.html

    - kvalifiserer til ett par lodd. Også er jeg følger både her og på facebook, så om det gjelder, så har jeg 4 lodd. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. 4 lodd til deg Lene!
      Håper dere har like fint vær som oss!
      Her nyter vi sommervarmen!!! Klem

      Slett
  6. Så koselig en blogg du har!! Skulle gjerne sett den butikken deres:) Grat med jenta og stort lag, og enig med deg mht den grønnfargen på Boligfrøm, nyyydelug! Mvh Narianne i hdngekøya;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Så koselig at du fant meg!! Vi har nettbutikk hvis du vil ta en titt ;) www.amdesign.no
      Ha en fin dag og en flott pinse. Klem fra meg!

      Slett
  7. Hej!
    Åh så fint du har!
    Hoppas jag inte är för sen nu, har precis
    hittat hit...
    3 lotter tack, kommentar skall följa och gillar på fb
    sen tidigare (Marie L-m)
    Ha det så fint önskar Ragna Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Flott giveaway! Tar 3 lodd :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.