mandag 21. mai 2012

GIVE AWAY


Hei alle sammen!
Mandag og ny uke!!! Dagene flyyyyyr!!!
Og jeg har ikke blogget siden 17. Mai.... men her er jeg igjen!
Helgen gikk så fort, jobbet på fredag og kosa oss hjemme på fredagskvelden. Lørdag var jeg også en tur på jobb i butikken, og sammen med gode venner om kvelden. I går kosa jeg meg ute i det nydelige været, og laget deilig middag. I dag våknet jeg med sår hals, feber og vondt i hodet...tar "Vekk i morgen" og håper den holder hva den lover!!!

Jeg har lovet dere en GIVE AWAY, og den kommer her:
Jeg lodder ut denne lekre lykten
fra am design



 Den er fra butikken vår am design./ www.amdesign.no
Vi gjør det slik: 
1. Lodd for å kommentere
1. Lodd for å legge deg til som følger av bloggen
1. Lodd for å like am design på facebook http://www.facebook.com/pages/am-design/212983008731256

Totalt kan du delta med 4 lodd. Har du ikke blogg, så kommenter som annonym og legg igjen din epost
adresse, så jeg kan nå deg.Vinneren trekkes torsdag 24. Mai kl. 20.00.



Om am Design
am design er en interiør butikk med salg av møbler og klær, i landlig og romantisk Danske og Fransk landstil. Jeg og mannen min startet opp i Januar 2011. Vi holder til i den gamle verkstedhallen på Nylende i vest Bamble. Vi har satset på klær fra norske Spicy Vanilla. Møblene er i hvit shabby chic. Vi har et godt utvalg og mye lekkert i gave og interiør. Bla. ant. fra IB Laursen, Bloomingville, On interiør m.m. 
am design har også nettbutikk.
 Trykk Her 
så kommer du direkte inn!

Lykke til! Dette blir spennende!!

12 kommentarer:

  1. Oi så gøy :)
    4 lodd på meg:)

    Håper formen kommer seg fort, masse masse god bedring skjønne deg :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på deg! Så fint at du kaster deg med!
      Er ikke helt i form, men bedre enn i går.
      Kos deg i det nydelige sommerværet!
      Stor klem

      Slett
  2. Hei hei :)

    Så fin gave! :)

    Jeg er med! 4 lodd på meg :)

    God bedring, håper du blir fort bedre :) Kanskje det hjelper med litt sommer og sol :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lisa!
      Så koselig at du vil være med!
      Formen er bedre enn i går.
      Koser meg på jobb i butikken og skal
      nyte det nydelige været når jeg kommer hjem!
      Ha en strålende dag skjønne. Klem

      Slett
  3. Hei Anne Marit,
    3 lodd til meg siden jeg ikke har blogg :o)

    Du har så mye fint i butikken din, og denne bloggen er så kos å lese!

    God bedring til deg også gleder jeg meg til neste innlegg!

    Klem fra Lotta :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lotta! Så koselig at du blir med! Og så koselig kommentar! Det er det som er så hyggelig med blogg!
      Jeg får så mange gode nye venner!
      Ha en fin dag. Klem-klem

      Slett
  4. Hei:)
    Så flott gave,eg er med og tar to lodd:)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på deg! Så hyggelig at du er med!!!
      Ha en kjempefin dag! Klem

      Slett
  5. hei hei :) selvsagt må jeg være med, kjempe fin premie.
    Jeg tar 4 lykke lodd :)
    ha en fin dag i solen.
    Klem !

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Ida! så fint at du blir med :)
      Kos deg i sola!
      klem

      Slett
  6. Hej ! Vill gärna vara med och vinna . En lott tack !
    Kraam
    Sanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du blir med! Ha en fin dag!
      Klem fra Anne-Marit

      Slett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.