søndag 13. mai 2012

Bursdagshelg!!

Tenk at jenta vår ble 14. år i går!!! Det er ikke til og tro. Hvor blir årene av???
I går feiret hun med gode venner her hos oss. De spiste taco, dessert og snop. Så på film og kosa seg. I dag har vi hatt fam. selskap med over 30 gjester til kaffe og kake. Det er så fint og ha ei så stor og flink jente, som kan hjelpe til når det blr mye og gjøre. Marie bakte også skolebrød, de er supergode!!! Til sammen var det 7 kaker og gele og sjokaolademousse. Tida går alt for fort, når familien samles. Og plutselig var alle ute av døra igjen. Da var det godt at mannen i huset var kommet hjem fra Danmark, og kunne hjelpe til med oppryddingen. Nå er huset i orden igjen. Vi har spist pizza, og det er bare meg igjen som ikke har lagt meg. Godt med litt alene tid med pc`n på fanget, før jeg lister meg i seng. I morgen venter en ny uke. Og 17. mai på torsdag!
Ha en god natt alle sammen.

Nydelig gavepapir

Bursdagsjenta vår!



Roser i rosa på bordet

Minstejenta. Heldig jeg som er tante til denne lille snuppa!


Stor varm klem fra meg.

5 kommentarer:

  1. Kjempefine jenter, både den store og den lille. :) Gratulerer med dagen. :)

    SvarSlett
  2. Hei vennen :)

    Så fine bilder av nydelige jenter :) Gratulerer så mye med dagen som var til jenta di :)

    Godt med litt alenetid på kvelden :)

    Kos deg med 17 mai-uka du og :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  3. Takk for det Lisa! Og ha en fin uke skjønne deg!

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med dagen til store jenta! Ser ut til at dere har hatt en fantastisk dag! :)

    Kos dere med 17. mai uke!

    Klem C

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.