onsdag 2. mai 2012

2. Mai og like nydelig som den 1.

Etter jobb i dag har jeg bare kosa meg ute i sola. Jeg laget hjemmelaget pytt i panne til middag, og så spiste Andreas og jeg ute i sola. (Stian var på jobb og Marie hos en venninne) koselig og sitte og prate, og høre hvordan skoledagen til 6. klassingen har vært i dag. Her har ungene hatt fri fra skolen siden torsdag. Så de har hatt en liten ferie. Nå var det på`n igjen. Men denne uka blir jo kort da! Etter middagen har jeg slumra ute i sola. det må nytes i dag, for jeg har hørt at det ,meldes et annet vær fremover....

I kveld skal jeg ut og spise med søsteren min. Det gleder jeg meg veldig til. Lenge siden vi to har vært sammen nå.




Legger ved noen bilder fra det møbelet jeg er aller mest glad i. Bestemoren min brukte dette som nattbord. Det har en nydelig grønnfarge. og er helt naturlig slitt. Jeg har ikke gjort noe med det. Det er også de orginale knottene på skuff og dør. Skapet står i gangen mellom yttergangen og kjøkkenet. Så jeg ser det fra kjøkkenet. :)

1 kommentar:

  1. Hei hei Anne-Marit :)

    Tusen tusen takk for så koselig hilsen inne hos meg :) Det setter jeg så pris på :) Og da fant jo jeg deg og :)

    For en herlig blogg du har :) Nydelige bilder og en stil som jeg elsker :) Her kommer jeg til å kose meg masse fremover, så la meg til som følger :)

    Ha en fin kveld og kos deg :)
    I morgen skal jeg forresten ha min første Give Away så titt gjerne innom igjen da :)
    Klem og kos Lisa :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.