torsdag 19. april 2012

Torsdag og snart helg!!

Jeg har fri i formiddag. Noe som ikke er så ofte. Jeg har allerede vært oppe i noen timer.
Jeg står jo opp med ungene kl. 07.00. Så nå er mye av dagens husarbeid tatt. Vaskemaskinen er ferdig med første vask og oppvaskmaskinen går. Jeg har spist frokost og slapper litt av, og ser God morgen Norge. Jeg har planer om og få gjort en del før jeg skal på jobb i ettermiddag. Men jeg skal også bruke litt tid på og kose meg, nå som jeg har huset helt for meg selv!
Jeg skal begynne og male det store eikeskapet vi har i stua i dag. Gleder meg til det blir lyst og fint! Sofaen vi best. kommer i hus i løpet av helgen. Så nå er stua vår snart helt "ny"!!!
Dere må ha en fin dag alle sammen.

Klem fra meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.