onsdag 11. april 2012

Tilbake til hverdagen!

Jeg liker nok hverdagen best!
I går var jeg tilbake på jobb i butikken. Der trives jeg kjempegodt! Jeg fikk ryddet bort påskevarene, og så  fikk vi  levering av nye varer. Nydelige metallskilt med nosk tekst, hyttebok og oppskriftsbok!
I går etter jobb, dro jeg på butikken og handlet. For her var det tomt etter påsken på hytta.
Så laget jeg deilig middag med dessert, slappa av med Se&hør etter middagen, og så var det bare og glede seg til ukens beste tv kveld! Har savnet gode tv programmer i påska. Jeg er ingen fan av påskekrim, så da blir det lite og se på tv. Og jeg ser jo vanligvis en del på tv. MYE vil de nok si, de som kjenner meg godt! Så da var gleden ekstra STOR, da jeg så at TV 2 skulle sende favorittseriene mine på samme kvelden!!!! JIPPI!!!!
Jeg synes Frustrerte fruer episoden var veldig trist. det ble snørr og tårer, og mange tanker....
Var greit og avslutte kvelden med en spennende episode av Greys. Gleder meg allerede til neste tirsdag jeg nå!!!
I dag er jeg liksom på plass i hverdagen, det tar jo ofte en dag eller to!
Fikk gjort en del husarbeid før jeg dro på jobb. Det er det som er så fint, med at vi åpner butikken kl. 10. Da har jeg et par timer fra ungene drar på skolen, til jeg selv skal ut døra og på jobb!
Og da rekker jeg MYE!!! Setter igang en vaskemaskin og oppvaskmaskin, rydder, støvsuger og vasker badet rekker jeg fint da! Også ser jeg alltid på God morgen Norge når jeg spiser frokost, den er også den samme hver dag. 2 skiver med knekkerbrød med brunost og juice. Også sitter jeg med pc`n på fanget og oppdaterer meg på fb! Etter det er jeg klar for en ny dag!!!!



Ha en fiiiin onsdag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.