mandag 23. april 2012

Smart oppbevaring!!!

Hei på dere!

Mandag og en ny uke står forran oss!!!
Etter jobb fortsatte jeg her hjemme. Det gjelder bare og og holde det gående.....;)
Jeg har støvsuget og vasket gulv, vasket bad og tørket støv. Og jeg har fått på plass litt mer i stua.
Skulle malt et strøk til på skapet, men nå valgte jeg og sette meg og skrive et nytt innlegg på bloggen!
Så får jeg male etter jobb i morgen! Gleder meg veldig til det er ferdig, for da skal det bli orden i den delen av stua også! Jeg liker nemlig best når det er ryddig og i orden rundt meg!!!
Derfor har nå mannen i huset gjemt bort en høytaler, cd spiller og ledninger!! Synes det ble mye bedre!







Jeg legger ved bilder så dere får se....
I dag får dere også se et litt bedre bilde av hele sofaen! ( I kveld har jeg fått ting og lamper på plass i vinduskarmene igjen også. For på bildene her er det veldig tomt.)

Sofabordet er fra interiørbutikken vår am design. Sofaen er fra Bohus. Grønne sofaputer fra Trend Collection.Grønn hylle fra Bloomingville. Sink fat, liten glassvase og madonna er fra egen butikk.

Ha en fin mandagskveld alle sammen!

Klem fra meg :)

2 kommentarer:

  1. Det var en smart måte å gjemme unna høyttaleren på! En dekorativ kasse som passet godt inn i interiøret hos dere. Tusen takk for koselig hilsen! Jeg vil gjerne legge deg til i bloggrollen min. :)

    SvarSlett
  2. Hei! Så hyggelig at du vil det :) Og så koselig at du leser bloggen min :)
    Det er en flink og kreativ mann jeg har!
    I kveld har jeg malt ferdig skapet og bordet i stua. Så nå er det bare og ta fatt på stolene! Det er fint og holde på med noe inne når det er regnevær ute! Men jeg gleder meg masse til og ordne det fint ute også. Og du gir meg masse inspirasjon til et flott uterom i den nydelige bloggen din :) Gleder meg til ditt neste innlegg!

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.