onsdag 25. april 2012

Roser er rosa....

I dag har jeg kjøpt to nydelige potteroser hos Beate på Bien Blomster!
Jeg hadde to tomme blomsterpotter i vinduskarmen i stua.
Og sånn kan det jo ikke være.;) Jeg var egentlig på jakt etter lys rosa pelargonia eller hvir hortensia,
men det hadde de ikke. Da foreslo Beate de nydelige rosene. Og de passer jo helt perfekt hos oss!

Det var så godt og komme hjem etter jobb og en handletur i dag. For her hadde ungene ryddet og gjort rent!!! Jeg ble så glad!! Veldig fint og ha så store flinke unger!!
Jeg laget deilig sommermiddag, med stekte sommerkoteletter, potetbåter og woket grønnsaker.
Det smakte veldig godt. Jeg lengter så etter at vi kan tenne grillen, og sitte ute og kose oss. Så mens vi venter på fint og varm vær, får vi gjøre det bete ut av det inne.

Etter en liten middagshvil,( er så trøtt på onsdagene, etter en sen tv kveld på tirsdag!) malte jeg et siste strøk på skapet og bordet i spisestua.
Gleder meg masse til og sette på plass ting i skapet nå. og begynne og male stolene.

Nå skal jeg snart legge meg. Jeg kan sove helt til 09.00 i morgen og noen dager fremover, for her har ungene planleggningsdager! Jeg ønsker dere alle en god natt, så blogges vi igjen i morgen :)




Nattaklem fra Anne-Marit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.