søndag 1. april 2012

Prosjekt- STUE

Jeg styrer og ordner veldig om dagen!
Holder på og male møbler i stua og gjør om der!
Veldig gøy, og hodet er fullt av ideer!!!
Jeg får masse inspirasjon fra andre interiør blogger og interiør magasiner!
Etter påske skal vi kjøpe ny sofa! Den vi har er ikke så mange år, og selv om den var dyr, har ikke kvaliteten vært den beste! Så da må det fornyes. Stua vår er lys, med hvit malt tak og lister og helt lys tapet. Og nå som jeg maler møblene hvite, blir det veldig lyst og fint, det blir liksom lettere og puste der inne!
det som er helt sikkert er at endringer ikke er gjort over natta!! Det er jo ikke hver dag jeg får malt, og
ikke hver dag jeg er like kreativ, men jeg tror det blir veldig bra tilslutt!!
I dag våknet vi opp til et melisdryss med snø, hjemme hos oss! Godt at solen har smeltet det bort igjen!
Jeg har jeg jobbet i butikken i dag.  Det er alltid veldig koselig og jobbe på lørdager!
Masse hyggelige kunder fra fjern og nær som finner veien inn til oss!
Jeg ønsker dere alle sammen en fortsatt fin lørdag!

Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.